Tuesday, November 27, 2007

Praf de Stele pe urmele mele...

Dragii mei, motivul ptr care eu nu reusesc sa pun videoclipul celor de la Vita de Vie este ca am un blog ft prost si nu face nimic klumea.
Abia am reusit sa postez videoclipul piesei "Praf de stele" alaturi. Mie imi place foarte mult piesa asta pentru ca are niste versuri in care recunosc ca ma regasesc si ma binedispune...Suna foarte misto si sunt convinsa ca va prinde daca va avea parte de promovarea care trebuie! Enjoy Vita de Vie and Rock On!!!

4 comments:

Anemari said...

Foarte tare piesa asta si videoclipul.

Alexa said...

Asa e....Praf de stele e.."the one".
And Despot rulz 8->
(and I miss you alexa...de voce, prezenta, zambet si...tot)

Alexa said...

mersi mult mai Alexa :P...si mie mi-e dor de scena , de tot .Dar sper ca in curand totul se va rezolva si o sa puteti sa ma revedeti:)

Clifton Drywall Contractors said...

Lovely blog yoou have here