Thursday, November 15, 2007

Mersi Dj Den!

De ceva timp ma conversez cu un baiat care este Dj la un radio local din Buzau si care emite in mai multe regiuni ale tarii. Il cheama Dj DEN. A urmarit cu mult interes Megastarul si s-a gandit sa faca un top si sa difuzeze piesele cantate de noi din concurs. A dat posibilitatea ascultatorilor sa voteze piesa preferata prin mail sau telefon.

Am intrat si eu in direct acum cateva luni cu el, cand m-a anuntat ca una din piesele cantate de mine (Breakaway) a ajuns pe primul loc si sta acolo de vreo 3 luni de zile, fiind votata saptamanal de un numar foarte mare de oameni.Cifra care mi-a zis-o era de 160 de mii de voturi!!!!..si asta doar pe saptamana. Stiu!...nici mie nu imi vine sa cred dar m-a asigurat ca asa e,plus ca mi-a citit o gramada de mesaje de la fani.Nu numai eu dar si colegii mei de la concurs au ajuns pe primele pozitii...si nu pot decat sa ma bucur si sa apreciez tot .

Desi emisiunea s-a terminat acum jumatate de an , este minunat sa vezi ca oamenii inca te apreciaza , te sustin si au incredere in tine. Ii multumesc lui Denis ca a avut ideea de a ne promova in continuare si ca nu a lasat sa fim uitati.

7 comments:

alexa rocks:) said...

TALENTUL NU AI CUM SA-L UITI....SI TU AI DOVEDIT DIN PLIN CA AI TALENT - AI FOST CEA MAI TARE DIN CONCURSUL ALA...CAN'T WAIT FOR THE ALBUM......TRUE STAR - ALE:)

Alexa said...

mersi mult! si eu de-abia astept sa scot iar capul la lumina!!...hope to see you all soon

lore said...

foarte frumos mi se pare din partea lui sa faca acel top:)... si intr-adevar breakaway a ramas in memoria noastra ca fiind printre cele mai frumoase momente din concurs. dar totusi WOW! 160 de mii de voturi:O
si noi abia asteptam sa scoti iar capul la lumina:D

Anemari said...

De abia astept sa te vad si sa te aud..chiar daca este sezonul 2 al megastarului,chiar daca unii nu se mai uita la emisiune,voi ati ramas in sufletul si in mintea tuturor.Breakaway si punk rocker au fost 2 melodii la care toata lumea a aplaudat,si s-a bucurat ca existi.Bravo!

micutza said...

cum zice si anemari breakaway si punk rocker vor ramane si in mintea mea "melodiile tale"...suna ciudat insa,chiar daca ascultam si inainte melodiile, intotdeauna cand le aud imi amintesc de megastar si Alexa nu de Kelly Clarkson sau Sandi Thom.

deocamdata astept sa imi ramana in minte adevaratele melodii ale tale...sper cat de curand:)

Alexa said...

va multumesc mult ptr tot, sunteti ft dragutzi..si va pup dulce pe toti

helenutza81 said...

hello, lexa....imi amintesc cu nostalgie momentele din megastarul trecut...nimic nu se poate compara cu acea editie...cu concurentii din finala..:P..pana si baba cu "liberte" era cea mai tare...:))...si akum, privim tot in urma pt k prezentul megastar nu mai ofera concurenti asa muncitori.. mie dor de tine, lexa!!:)