Tuesday, November 6, 2007

MEGASTAR 2

Emisiunea Megastar a inceput acum 3 saptamani, trecand prin Muntenia, Oltenia si Moldova...si desigur s-au ales deja 3 finalisti.Toate astea le stiti... cred ca multi dintre voi ati vrea sa stiti ce parere am eu ca fost concurent, privind acum la ce se intampla. Notele sunt mici, concurentii se pierd foarte repede si de cand a inceput, se ia de la 7 in jos...cu unele exceptii dar foarte putine.

Nu stiu ce sa spun...probabil presiunea e si mai mare pe noii concurenti pentru ca stiu ca sunt comparati cu noi, e mereu faza aia ca trebuie sa te ridici la nivelul celor de dinainte. Intr-un fel, e un lucru bun, cu conditia sa nu incerci sa ii copiezi prea mult pe primii ( ma refer la gesturi, grimase...etc).

Emotiile in general ar trebui sa fie constructive, dar din ce vad eu sambata de sambata, ma tem ca multe sunt distructive si imi pare rau pentru ca stiu ca sunt persoane acolo care au voci bune dar care se descurajeaza din momentul in care pun piciorul pe scena aia.( vezi Cristina din Moldova).
Am vazut in schimb ca mai toti concurentii de pana acum se bucura ca sunt unde sunt.I-am vazut in filmarile de la repetitii si am observat pe chipul lor ca isi doresc enorm sa fie bine. Unii au avut noroc de bine, altii din pacate nu.

N-am sa fac pe desteapta acum, sa imi dau cu parerea in legatura cu prestatia lor( sunt si vor fi destui care se vor gasi sa ii critice aspru, multi care nu vor avea nicio treaba cu muzica , si pe parcursul concursului vor aparea din ce in ce mai multi "cunoscatori") ...dar va zic sincer avand aceasta experienta si cunoscandu-i pe cei care mi-au fost colegi si rivali in primul sezon, va spun ca mi-ar placea sa vad oameni la fel de talentati ca si ei. Deocamdata am vazut doar un singur baiat care ar avea niste sanse foarte mari sa ajunga printre primii( Octavian din Oltenia)...cu conditia sa fie putin mai dezinvolt. Daca a fost sa imi sara in ochi altcineva..persoana respectiva nu a trecut mai departe.

Sunt curioasa ce cauta acum in urmatorul sezon...probabil ce au cautat si la noi. Look bun, voce foarte buna dar si o atitudine excelenta si sa aibe abilitatea sa transmita ceva publicului ...vor gasi oare? Cine va fi urmatorul Megastar?


5 comments:

Adi M. said...

ce bine zici tu aici..intr-adevar e greu sa faci fata emotiilor mai ales la asa presiune..."noi" cei care stim cum e pe scena putem explica asta cel mai bine....eu le urez multa bafta tuturor si sper ca de data asta cel mai bun sa nu obtina doar locul 3;))

Bridge said...

auzi tuh..ce iti dai si tu cu parerea hopa tzopa, huh HAHAxello? Crezi k suntem la targ de pareri or somethin'? :-))))

Unknown said...

da bey Chebritto!! imi spun opinia dar nu am de gand sa critic!...Megastarul deocamdata abia a inceput, hai sa ii vedem in finale pe proaspetii concurenti;))...sunt curioasa cam cat de bine vor rezista

lore said...

Da, intr-adevar notele sunt foarte mici.. Si mie mi s-au parut majoritatea concurentilor mult prea emotionati, emotii care nu i-au lasat sa se manifeste, care i-au facut sa para retinuti. Asa cum ai spus si tu, emotiile sunt benefice, dar pana la un anumit punct. Poate asta e un aspect la care ar trebui s mai lucreze viitorii concurenti.
Legat de Cristina, mi-a parut rau de ea, pentru ca in filmuletul de pregatire chiar imi placea cum canta... insa pe scena a facut-o lata.
Si nu cred ca ar fi zis nimeni ca faci pe desteapta daca ti-ai fi dat macar un pic cu parerea despre prestatia lor!:D Poate la urmatoarele editii;;)

Vlad said...

Alexa Rulles! in 2 cuvinte simple... la fel ca naturaletea,energia, expresivitatea si pasiunea de care da dovada pe scena:)