Tuesday, November 27, 2007

Aura Urziceanu


Ma obisnuisem cu d-na Aura Urziceanu acolo sus la masa juriului. Stiam ca e o valoare a muzicii romanesti ,dar ma credeti ca niciodata n-am apucat sa o vad cantand pe scena, sa ii ascult cantecele si mai ales vocea live. Pe 18 noimebrie am avut ocazia sa fac cunostinta nu cu d-na din juriul de la Megastar, ci cu marea artista Aura Urziceanu.

Spectacolul a debutat cu A.G Weinberger care a fost destul de interesant.A cantat blues cu mult suflet , acompaniat de Ionel si Andrei Tudor si Orchestra Big Band. Desigur eu o asteptam cu nerabdare pe d-na Aura.Si pana la urma a intrat pe scena si ne-a cantat si incantat. S-a vazut cu cata bucurie canta si cat suflet pune in tot ce face, in fiecare cantec. Recunosc ca mi-au dat lacrimile de cateva ori intrucat m-a emotionat. A cantat multe piese cunoscute printre care The look of love, Yesterday a celor de la Beatles , Mas Que Nada sau What a Wonderful World.

O admir foarte mult si apreciez din suflet toate sfaturile si vorbele pe care dumneaei mi le-a dat si le-a spus despre mine in concurs.Nu prea am cuvinte sa exprim respectul pe care il port pentru dansa...cat si pentru ceilalti membrii din juriu:).

No comments: