Monday, December 3, 2007

Golden Wedding sau Nunta cu bunicii





De 1 decembrie, bunicii mei au sarbatorit nunta de aur!!da da...ati citit bine! Sectorul 2 a organizat o mare festivitate la Sala Palatului pentru toti cei care au aniversat 50 de ani de casnicie. Asa ca imaginati-va o sala plina de cupluri in varsta si invitatii lor. A fost full. Ma bucur foarte mult pentru bunicii mei ca au putut rezista pana la varsta asta impreuna, chiar daca sunt convinsa ca au trecut prin foarte multe momente grele. Am banuit de la bun inceput ca o sa fie destul de boring. Pe scena ne-a cantat corul madrigal, si anume "Dunarea albastra" etc. si mai tarziu a venit un preot sa faca o slujba. Desi am incercat din rasputeri sa rezist plictisului, sa arat macar asa de ochii lumii ca imi place ceea ce vad , n-am reusit, si prin urmare am adormit:D....
Pe bunicii mei i-am vazut fericiti.Faptul ca am fost acolo inseamna pentru ei si eu ii iubesc mult intrucat ei m-au crescut.O mare parte din copilaria mea mi-am petrecut-o la ei acasa si am multe amintiri frumoase. In fine, la finalul "show-ului", toata lumea a fost invitata sa serveasca sampanie si piscoturi. Eh...aici a fost foarte tare. Sa vezi toate babutzele cum , dupa ce isi beau sampania , baga paharele in traista si pleaca cu pumnul plin de piscoturi, incercand sa isi faca loc spre iesire, sa nu cumva sa le vada lumea:))...va suna cunoscuta zicala: " traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"?

7 comments:

alexa rocks:) said...

Da, da....cred si eu ca te-ai distraaaat acolo....desi, important e ca ai fost cu ei. Cred ca bunicii tai tai sunt 2 oameni deosebiti...le urez fericire multa.....

Bridge said...

vezi k nu ai poza :-)))))))

Florentina said...

chiarrr...si eu trebuia sa fiu p acolo k si unchiul si matusa mea au avut nunta de aur:))dar a fost faza cu deva:D stii u:))

"Desi am incercat din rasputeri sa rezist plictisului, sa arat macar asa de ochii lumii ca imi place ceea ce vad , n-am reusit, si prin urmare am adormit:D...."=)) asta e chiar tare...nu-mi imaginez cum ai putut dormii p acolo,in zgomot...dar e bine macar k te-ai odihnit:)).si la sfarsit trebuia sa iei si u piscoturi si sa fugi cu ele...ce numai babutzele?=))hai k am scris destul.pup creatzo:*

Alexa said...

pai draga flore, muzica era de o asa natura incat n-am putut sa fiu atenta la ce se intampla...plus ca eram foarte obosita..m-am trezit cu noaptea-n cap ca sa fiu prezenta acolo.asta e...macar mi-am facut bunicii fericiti.

Anonymous said...

Hi, hi :D si bunicii mei sarbatoresc...pe 18 mai...tot asa, la sala palatului.
Dar imi imaginez cum va fi, ca am mai fost o data, pe 1 decembrie :)

Joyce said...

I enjoyed this post thanks for sharing

Joyce said...

Loved reading thhis thank you