Sunday, July 13, 2008

Vacante , Decizii si Intuitii

Plec ! Plec in vacanta, departe de oras, departe de nebunia asta din tara, de aglomeratie. Ma duc la greci...uhuuu tzatzikis scrie pe fruntea mea!yam yam.....aaa sa nu uit si de creveti si alte fructe de mare delicioase( sunt fan).

Am nevoie de vacanta asta, de iesirea asta.N-am mai iesit din tara de vreo 4 ani si sincer aveam nevoie sa ma detasez de tot ce se intampla in jurul meu.Parca au luat-o toate razna in ultimul timp, trebuie sa iau niste decizii, trebuie sa hotarasc drumul cel mai bun in privinta planurilor mele, in privinta vietii mele.

Am remarcat cat de nehotarata sunt in ultimul timp. N-am fost asa mereu. Cand eram mai mica , stiam exact unde trebuie sa ajung si ce trebuie sa fac.Acum apar din toate partile tot felul de lucruri care ma tenteaza , care ma fac sa ma gandesc la '' ce-ar fi daca'', dar in acelasi timp ma gandesc daca e cea mai buna cale, daca ma gandesc bine. Cred ca e semnul zodiei - sunt Gemeni cu ascendent in Balanta. Adica pun totul in balanta si intorc pe toate partile tot ce se intampla in jurul meu....off. Nu e bine tot timpul, dar slava Domnului ca am o intuitie care ma ajuta pana la urma sa fac ce trebuie. Si ma sperie de multe ori cum le nimeresc, uneori chiar si in cazul altora. Poate zace vreo Carmen Harra sau vreo mama Omida in mine si nu stiu eu:)).....desi uneori...hmm.

Simt ceva in aer.Undeva acolo....habar n-am.N-ati avut niciodata sentimentul ala ca ceva e pe cale sa se intample si nu stii ce? Ceva care te va scoate putin din normalitate?....Eu asta simt. Cand o sa imi dau seama ce e, va anunt....De alfel presimt ca o sa ma indop cu tot felul de minunatii la greci:)).

V-am pupat ! Bucurati-va de soare si de vacanta. Timpul trece repede!

8 comments:

Anonymous said...

Iti urez distractie placuta si sa iei deciziile cele mai bune pentru tine!

Alexa said...

Multumesc draga anonymous.Sa fie!

Ioana C. said...

sa ai o vacanta frumoasa si sa te intorci cu forte noi!:)

Anonymous said...

Esti o scumpa, Alexa!>:D< am si eu un blog cu muzica: http://muzica-rebelde.blogspot.com (in caz ca te intereseaza acest gen de muzica;;):D)

Anonymous said...

Aaa..si imi place foarte mult cum canti;;) cand a fost Megastar 1, evident ca tineam cu tine;;) desi toti aveau niste voci minunate.Vacanta placuta!:*

Alexa said...

mersi mult draga Raluca!imi plac si mie cei de la Rbd, am sa ma uit pe blog.Pupici!

Anonymous said...

gemeni in balanta? oh god!

gemeni se stie este cea mai slaba zodie dintre toate, urmata fiind de balanta. pacat

Anonymous said...

Nu da vina pe zodii, come on. Iar alalalt cu zodii bune si zodii rele e chiar ciudat.

Indecizia din punctul meu de vedere e o chestiune feminina. De cate ori intreb o fata ce vrea sa faca dintre 2 optiuni nu alege nimic.

O sa faci tot ce-ti propui daca nu te lovesti singura cu faze de genul "e vina zodiei". E vina ta si daca vrei sa schimbi ceva get to it.