Monday, July 28, 2008

Aventuri in Grecia

Always looking up!

la discooooooo! :))

Maria and moi!

Mi-era asa foame incat imi venea sa mananc farfuria

et voila!....

in Neo Marmara

Anca, un nene de pe vaporas si cu moi!

M-am intors....din ''concediu'' .A fost un drum lung si frumos ( pana acolo)... am dormit 3 sferturi din drum , dar noroc ca m-am trezit la timp sa fac pe Gps-ul caci am realizat cu stupoare ca soferul nu e atent la indicatoare si cred ca azi eram prin Turcia.

Dar sa o iau cu inceputul. Am plecat cu prietena mea Anca intr-o excursie organizata de antrenorul ei de fitness cu inca un grup pe care avea el sa il frece pe dealurile Greciei cu alergari, cu aqua gym etc.Evident ca eu nu venisem special pentru aceste lucruri( eu alerg destul prin Bucuresti :)))daaaaar.....am facut si eu ceva antrenamente.Am fost in Halkidiki , mai precis bratul Kasandra , orasul Fourka....si este absolut superb acolo, la modul ca plaja noastra era paralela cu Muntele Olimp si puteai sa il vezi cand era senin.

V-am spus ca o sa ma indop cu toate delicatesele grecesti pe care le-am gasit prin meniu pe acolo( I love to eaaaat).Am vizitat si ceva ruine, am fost la Muzeul de Arheologie si Muzeul Bizantin din Salonic.Am fost si printr-o discoteca de pe la ei dar va spun sincer ca noi romanii stim sa ne distram muuult mai bine decat grecii.M-am imprietenit cu o grecoaica pe nume Maria cu care am luat ceva lectii de greaca...si ea a invatat romana de la mine:P.

Am avut parte si de evenimente nefericite, pe care n-as vrea sa le expun pe aici, nu pe toate oricum. Drumul la intoarcere a fost foarte stresant si am realizat cat de iresponsabili pot fi si oameni care se dau maturi si responsabili.

N-am sa dau nume dar ''marele'' sofer cu care am ajuns in Grecia a cam pierdut drumul la intoarcere, la un moment dat ne-am trezit pe autostrada spre Atena si nu aveam nici harta. De altfel, cu o seara inainte domnu antrenor sofer s-a gasit sa nu doarma si sa vina la 5 dimineata, stiind ca a 2 a zi va conduce 800 de km pana in Romania.Asa ca dragii mei, am plecat mai tarziu, ne-a prins furtuna prin Bulgaria si evident ca iar am facut pe Gps-ul incercand sa descifrez o harta bulgareasca si sa fiu atenta la indicatoare caci domnu sofer era turmentat( nu stia care e stanga si care e dreapta).La un moment dat ne-am trezit pe contrasens cu masina alunecand in panta...ne-am luat amenda in Salonic si ne-a oprit politia de 2 oripe sosea:D! Foarte tare!!
Am ajuns pe la 4.30 in Romania cu nervi si foarte obosita!.....Dar a trecut!Cand eram mica ma uitam la oamenii mai mari ca mine ca la niste persoane serioase care stiu exact ce fac, dar mi-am dat seama ODATA PENTRU TOTDEAUNA ca nu trebuie sa ai peste 30 de ani ca sa fi considerat matur si responsabil, unii nici la varsta aia nu se maturizeaza . Poti fi responsabil chiar si la o varsta mai mica...In fine, discutia asta e pentru altadata! Enjoy!

9 comments:

Anonymous said...

E bine ca unii oameni mai au timp si de vacante :)) Misto pozele ;)

Anonymous said...

esti naspeta, albicioasa si pistruiata.. yeakkk

Alexa said...

Vai multumesc, nu-mi trimiti si mie o poza cu tine sa imi dau si eu cu parerea?....sau ti-e frica de adevar?

Anonymous said...

tot urata ai ramas urato:*:*

bigiu said...

anonymous - Lol!=)) Da' te crezi Prince Charming, cumva? Alexa nu se ridica standardelor tale? Beibi, mai incet cu critica, esti sigur(a) ca nu te-ai uitat in oglinda cand ai spus asta, ha?

Anonymous said...

cand te mai vedem cantand si unde? ne este dor de toti megastarii 1, dar mai ales de cei ca tine :)

Alexa said...

Draga Mihaela, pe mine ma mai poti vedea din cand in cand pe Kiss tv la Kiss Blitz.Stiu ca nu ma poti vedea cantand dar sa zicem ca asta a fost ca o alternativa la muzica.Mai invatz sa fac si altceva , un lucru bun zic eu.De cantat....o sa ma vedeti curand.:)

Iony said...

Frumoase peripetii,eu nu am apucat sa merg in Grecia desi toti de la mine din familie au fost de cel putin 2 ori ,dar de fiecare data cand trebuia sa plec se intampla ceva si numai mergeam ,cred k v-ati distrat la fel k in Timisoara.

Anonymous said...

Am avut parte si de evenimente nefericite, pe care n-as vrea sa le expun pe aici...Drumul la intoarcere a fost foarte stresant si am realizat cat de iresponsabili pot fi si oameni care se dau maturi si responsabili...
=)))) daaaaaaaaa! ce`as fi vrut sa fiu si eu cu voi..:D