Monday, July 7, 2008

Bestfest si Nelly Furtado





Acum o saptamana si ceva, ma plangeam de plictiseala si de multe alte lucruri care mi se pareau mie aiurea.Ca in 2 zile sa aud ca voi participa la conferinta de presa a lui Nelly Furtado.Am ramas "masca".Si uite cum ma trezesc eu duminica la ora 6 in sala de conferinta de la hotel Marriot cu alti 20 de oameni din presa langa mine, toti asteptand-o pe Nelly.Cand a intrat in sala, s-a lasat o liniste adanca si nimeni nu indraznea sa puna prima intrebare.Cineva a luat cuvantul pana la urma si uite asa ne-am dezmeticit parca toti.

Am avut sansa sa ii pun si eu o intrebare( in calitate de reporter normal :P): If music wouldn't have worked out for you, what kind of job would you have today? ( Daca nu ai fi reusit in muzica, ce slujba crezi ca ai fi avut azi?)...Mai aveam 2 intrebari, dar am fost sfatuita sa o intreb asta.Ne-am mutat intr-o sala alaturata ca sa o filmam separat. Aici am avut ocazia sa stau de vorba cu bodyguardul si chitaristul ei care au fost foarte cumsecade si prietenosi.

B'estfestul a fost super misto.Am avut parte chiar de niste surprize muzicale: Roisin Murphy si Unkle.Recunosc ca nu i-am ascultat pana acum dar concertele lor chiar m-au facut sa ascult mai cu atentie muzica lor.Alanis Morisette a facut show in felul ei , are un stil deosebit de a se manifesta pe scena si din concert nu au putut lipsi hiturile ''Thank you'' si ''Ironic''.Am reusit sa fiu in primul rand...hi hi hi.Si concertul lui Nelly a fost foarte misto desi mi s-a parut ca n-a fost prezentat la adevarata valoare asa cum si-l prezinta in alte tari. In fine...eu am fost multumita!

Am sa revin cu poze!

3 comments:

Anonymous said...

nu cred ca-ti imaginezi ce ai putut pierde la Manu Chao

Alexa said...

Si mie imi pare rau ca n-am prins Manu Chao .Cred ca a fost super misto!

Anonymous said...

cel mai bun concert din tot B'estfestul.