Wednesday, July 30, 2008

Lenny Kravitz!


Imi cer scuze ca postez mai greu, si stirile pe care le pun nu mai sunt chiar de actualitate dar nu prea am cand sa ma mai ocup si de blog cu toata agitatia in care sunt.

Sambata asta pe stadionul Cotroceni a venit Lenny Kravitz!

Am luat-o pe mama mea de mana si am dus-o la concert pentru ca isi dorea foarte mult sa il vada!Si a meritat...intr-un fel.Am stat cam departe de scena si n-am vazut mare lucru pe scena.L-am vazut in schimb cand s-a urcat pe cladirea tribunei oficiale si a inceput sa ne faca de acolo semne noua publicului . A confundat si Romania cu Ungaria dar nah...s-a recompensat el cu plimbatul prin public, probabil ca sa ne faca sa uitam putin de gafa si sa nu il injuram prea tare.

Multi zic ca era putin sub influenta unor "substante ".....sa le zic mai frumos.Dar se vedea cum simte muzica si cat suflet pune el in ce face acolo,ca sa nu mai zic ca a facut un jam session cu instrumentistii lui de nu mai imi reveneam.Am ascultat cu atentie niste piese care nu imi placeau mai demult( eram mai mica si ascultam Britney Spears si Backstreet boys- de aia) dar in care m-am regasit cumva acum.

Pe '' Are you gonna go my way'' lumea a intrat in delir.

Dupa concertul asta am inceput sa fac o comparatie intre toate concertele pe care le-am vazut in ultimii ani si cred ca Lenny se pozitioneaza sus sus de tot, dar nu ma pot decide pe ce loc sa il pun. Asta cred ca a fost cel mai interesant dintre toate sincer.Fara briz brizuri si alte luminite si sclipici. Pur si simplu funk rock.Pur si simplu muzica adevarata.

1 comment:

Anonymous said...

Hellooooooooo Hungary!