Tuesday, May 6, 2008

Sesiune sesiune

Buna buna

Stiu ca n-am mai scris de ceva timp dar am intrat in linie dreapta cu licenta. Sunt in sesiune si de-abia astept sa termin cu toate examenele astea( care de altfel nu sunt cine stie ce examene, mai degraba predat referate pe post de examene ... dar mai bine:D). Termin si facultatea care pana la urma chiar mi-a folosit la ceva, am avut ce invata de aici.Imi cer scuze daca scriu mai rar, dar prefer ca atunci cand postez ceva pe blog, sa fie un articol care sa aiba un sens sau sa fie haios. Nu prea imi place sa vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba.

Wish me luck!

8 comments:

Alexa said...

Baftă atunci şi te aşteptăm cu noutăţi :-***

Alexa said...

Mersi mult Alexa( tiza mea)...:))Sa fie , sa fie!

Anonymous said...

luck:P

Ioana C. said...

multa ,multaaa bafta!(la ce facultate esti sau defapt ce facultate termini?)si eu sunt in perioada tezelor(inca ma bucur de perioada de liceu..)si sunt extenuata.

Alexa said...

termin facultatea de jurnalism "Hyperion".Mai am cateva examene si scap!...de-abia astept!
multa bafta si tie!

Alexa said...

gemenii ăştia... pot să facă orice... de la matematică la jurnalism :-P

jazzg said...

bafta!! :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.