Sunday, May 11, 2008

Happy dream come true


Cand eram in liceu, ca orice adolescenta aveam si eu obsesiile mele in materie de cantareti/actori. Eram fan Justin Timberlake ( si inca sunt) si fan Josh Hartnett( il stiti din Pearl Harbour, Lucky Number Slevin, The Black Dhalia etc).Evident ca mai imi imaginam si eu cum ar fi sa-i intalnesc pe strada, sau macar sa ii vad macar o secunda, macar atat, caci daca s-ar intampla asta as fi o fata foarte fericita.

Cand am auzit ca Josh Hartnett e in Romania si filmeaza la Buftea, nu vreti sa stiti cat de mult m-am bucurat dar evident eram foarte constienta ca sansele ca eu sa il vad sunt micute, foarte mici.....dar asa mici cum credeam ca sunt, se pare ca au fost de partea mea, pentru ca aseara pe la vreun 12 noaptea, in timp ce veneam de la Finala Megastar.......am avut intalnirea... am dat nas in nas cu Josh Hartnett!

Din pacate, nu am reusit sa fac poza si nici sa vorbesc cu el pentru ca eram in masina iar el era cam pe fuga.Era in fata hotelului Bucuresti si traversa strada cu inca o doamna ( probabil impresara lui, sau cine stie).A vazut probabil agitatia din masina:)) ca s-a cam ferit saracul om sa intoarca privirea. In orice caz, mi-as fi dorit sa fi facut o poza cu el si sa ii spun cat de mult il admir dar nah...mi-au fost de-ajuns alea 10 secunde ...10, nu 1 secunda !...I'm a happy girl!

2 comments:

Anonymous said...

ce norocoasa esti:P

Anonymous said...

Can you post any of that in English, please?