Tuesday, May 27, 2008

La multi ani Agatha!...cu intarziere


Asa cum ma asteptam, blogul mi-a facut ceva fitze in ultimul timp asa ca nu am putut sa scriu nimic in ultima perioada.

Pe 14 mai a fost ziua surorii mele- Agatha! A implinit 21 de anisori frumosi pe care i-a sarbatorit in oras cu gasca ei.

Dintr-o baietoaica care se lua la tranta cu toata lumea pe teren, sora mea a devenit o domnisoara foarte frumoasa si stilata si daca va fi si mai isteata decat este, va ajunge exact unde isi va propune.

I-am zis La multi ani si atunci, dar am sa ii spun si aici pentru ca evident are un loc de onoare pe blogul meu.

Happy Birthday sorella! Luv ya !!!

7 comments:

alexa rocks:) said...

La Multi Ani ! ..cu intarziere si din partea mea:( ..eh lasa ca nu se supara Aga:D pupa:*:* mai ai un pic si faci si tu anisori;;) >:D< babo :)) , desi :D look who's talkin' :-"

Anonymous said...

La multi ani!!! Sa-ti traiasca surioara sa te bucuri de ea. Ce pot spune despre ea este ca are un nume fff dragutz.La multi ani Agatha

Ioana C. said...

la multi ani!:*

Alexa said...

La Multi Ani Agatha !!! Alexa, ziua ta cand este?

Alexa said...

ziua mea este pe 14 iunie...adica peste 2 saptamani;))....nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut si anul asta

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/14_June

Anemari said...

Hihi, si uite ca a venit si ziua ta mai creata cantacioasa si zambareata. La multi ani, pupici si cand ai timp sa arunci un ochi pe blogul meu.