Sunday, May 11, 2008

Megastar - The end


Recunosc ca rezultatul a fost o adevarata surpriza pentru mine.Toata lumea miza pe Florin si cam pe buna dreptate pentru ca intr-adevar avea cam toate calitatile si cumva finalul parea a fi foarte previzibil.

M-am cam ferit sa scriu despre concurs lunile astea pentru ca nu prea aveam o parere clara despre cine ar putea fi castigatorul si sincer nici nu prea mai aveam chef sa intuiesc cine va castiga. Mi-a fost si greu sa am preferati pentru ca am ajuns sa ii cunosc si nu puteam sa fiu obiectiva acum, pentru ca toti sunt niste copii talentati dar care mai au mult de lucru.

La inceput n-am mizat pe Andrei desi a fost printre preferatii mei anul acesta si cu el am tinut in finala. Nu are cea mai extraordinara voce de pe pamant dar am apreciat sinceritatea la el, sinceritatea de a fi el insusi pe scena. Si cand esti sincer pe scena, oamenii simt asta si trec cu vederea peste greselile tale de impostatie, intonatie etc etc. Poate cu asta a cucerit publicul care l-a votat aseara.

Mi-a parut rau pentru Florin pentru ca intr-adevar e o voce de mare viitor dar a fost ceva ce mie personal nu mi-a transmis. Era clar ca dintre toti el era cel care merita sa castige dar ceva s-a intamplat si nu imi dau seama inca ce.

Ideea e ca s-a terminat si acest sezon Megastar. A fost o calatorie frumoasa si pentru ei asa cum a fost si pentru noi, cu bune si cu rele, cu momente de glorie dar si cu momente pe care unii nu si-ar dori sa si le aminteasca. Asa ca felicitari tuturor concurentilor din acest sezon.

5 comments:

bigiu said...

La inceputul finalelor am avut doi favoriti, Andrei si Alexandra (un baiat si o fata, ca doar asa e corect, nu? :D). Dupa ce a iesit Alexandra am tot sperat ca va castiga macar Andrei...and, surprise! Contrar asteptarilor multora chiar a castigat, infirmand astfel zvonurile potrivit carora concursul ar fi aranjat (ergo, Florin favorizat de UM). Pentru mine omenia valoreaza foarte mult... bineinteles ca intr-un concurs de interpretare vocea conteaza dar calitatile umane pot influenta intr-un fel sau altul deznodamantul acestuia...

S-a vazut ca Andrei iubeste muzica... a avut numeroase seri reusite (care le-au eclipsat pe cele nereusite), s-a vazut cu cata daruire canta, cat de mult transmite prin fiecare gest, fiecare cuvant, fiecare privire...

Nu voi face ca alti sustinatori ai lui Andrei, adica sa arunc cu noroi in Florin... ar fi josnic si imatur. Felicitari pentru tot ce a facut pe parcursul concursului, a dovedit ca merita sa fie finalist tot la fel de mult ca si ceilalti (asta ca un apropo la incidentul cu Adrian), insa mie nu mi-a transmis nimic niciodata. Are o voce frumoasa, nicidecum comuna, pe care si-a dezvoltat-o mult, fiecare piesa interpretata corect, dar nu transmite... asta e, bafta pe viitor!

Alexa, sper ca "The end"-ul ala din titlu reprezinta sfarsitul acestei editii, nu si a concursului. Ar fi chiar pacat sa nu existe MS3 :((

Alexa said...

Mie nu prea mi-a placut Florin pentru ca mi se parea prea infamfat, nu stiu cum e el de fapt dar mie mi-a lasat impresia asta. Andrei e un baiat foarte dragut, sincer, intradevar mai are de lucrat dar eu zic ca a meritat sa castige. I guess "Good things happen to good people" ;)

Ioana C. said...

exact "Good things happen to good people" ;)
chiar eram curioasa sa vad care e parerea ta despre castigator.Eu am votat Andrei...si desi nu are cea mai extraordinara voce de pe Pamant...l-am votat pt. naturalete si sinceritate,pentru ca rar mai intalnim oameni ca el..si zic ca atunci cand ii intalnim merita sa fie sustinuti.M-au impresionat si aradeni,pentru un minut mi-am dorit sa fiu aradeanca...tocmai de aici din Bucuresti.

Alexa said...

Ma bucur ca a castigat Andrei dar sper sa faca ceva si Florin pentru ca are multe calitati.
As fi vazut o altfel de finala gen Alexandra-Florin dar nu a fost sa fie.
NU stiu ce sa zic in privinta MS3.Poate se mai face,poate nu....

Ioana C. said...

hey!:) ce mai faci?n ai mai dat niciun semn de viata...tot cu examenele?