Sunday, October 7, 2007

O seara cu Muse!







Formatia Muse a cantat aseara pe Stadionul National de Rugby din Bucuresti si desigur n-am ratat acest concert. Nu sunt fan dar din pura curiozitate m-am dus sa vad despre ce e vorba, stiam si cateva piese de la ei si am zis ...what the heck!
Tin sa va spun ca a show-ul a meritat toti banii, pentru ca nu ma asteptam sa fie atat de spectaculos.
In deschidere a cantat Brett Anderson , solistul trupei Suede ( unii dintre voi mai stiti trupa), care sincer nu pot sa zic ca m-a dat pe spate.Au fost aproape 8000 de oameni si sincer nu ma asteptam pentru ca eu credeam ca trupa asta nu are prea multi fani aici.Uite ca au avut...
Au cantat piesele lor cele mai cunoscute printre care Starlight, Supermassive Black Hole, Sing for Absolution si preferata mea , Map of the Problematique. Am fost surprinsa sa ii aud cantand chiar si un cover la bine cunoscuta piesa a lui Michael Buble " Feelin good" intr-o interpretare absolut originala si bestiala.Muzica lor nu pot sa o definesc foarte bine pentru ca au un sound aparte.
Nu au foarte multe melodii pe care sa topai, dar reusesc sa compenseze cu multe alte lucruri.I-as cam incadra intr-un rock alternativ electronico-SF-halucinant:))..pentru ca efectiv ramai hipnotizat de tot ce se intampla acolo pe scena, de muzica , de vocea lui Matt Bellamy care iti da fiori pe sira spinarii, de ce sunete putea sa scoata chitara aia( n-am auzit asa ceva in viata mea) ,de jocul de lumini si proiectile video. Recunosc ca s-a cam zbarlit pielea pe mine de cateva ori in timpul concertului. Daca ar fi sa mai vina vreodata in Romania, voi fi in primul rand de data asta.
Am vazut multe concerte anul asta, dar cred ca asta va ramane in memoria mea ca fiind unul dintre cele mai senzationale show-uri pe care le-am vazut. Jos palaria!

3 comments:

Anemari said...

8000 de oameni..WAU

lore said...

ce fain de tine, te-ai plimbat anul asta pe la concerte... si noi numai ne uitam la poze gandindu-ne "puteam si eu sa fiu acolo":-<:))

Alex said...

Melodia Feeling Good e de prin '65 si a fost copiata de multi ... Muse prin 2001 a inclus melodia asta pe un album si Michael Buble abia prin 2005 a preluat-o si el...Asta doar asa informativ :P...oricum mie imi place mult mai mult varianta Muse