Thursday, October 25, 2007

The Beyonce Experience








Anul acesta am vazut foarte multe concerte pe care le-am laudat pe blogul meu. Evident ca ultimul concert pe care eu nu am vrut sa il ratez pe acest an, a fost cel al lui Beyonce.
Este una din cantaretele preferate, este una din artistele care pe mine m-au inspirat nespus, prin tot ce a facut ea pana acum. I-am urmarit cariera si am vazut incercarile prin care a trecut, si intr-un fel m-am regasit in ea, in felul ei de a fi. Imi place si o admir nespus.
A cantat impecabil, a dansat foarte bine, are o trupa excelenta in spate, niste dansatori foarte buni si face un show minunat.Ea este superba si a degajat numai energie pozitiva. A schimbat 6 sau 7 costumatii si ne-a multumit ca am stat in ploaie si in frig sa o vedem.Nu pot sa zic ca a dat 100% pentru ca eu am mai vazut-o in spectacole la tv si de obicei e mult mai exploziva, are mult mai multa energie.Dar m-am multumit si cu atat. Si cireasa de pe tort de la finalul concertului a fost piesa Irreplaceable pe care am interpretat-o la Megastar.Nu regret ca am ales piesa asta sa o cant in concurs:).

Nu vreti sa stiti cat de fericita am plecat de acolo, cat de bine m-am simtit. A fost parca ireal ca am vazut-o. N-am mai simtit frigul si ploaia.M-am intors la Bucuresti cu alta stare, una buna de tot. Sper sa revina, sper din suflet.

4 comments:

alexa rocks:) said...

Oooo da da da da da!!!! Beyonce e tare! Dar are ce invata de la tine, sa stii, ALEXA:)!

lore said...

Cat de rau imi pare ca nu am ajuns si eu:-<

micutza said...

[Nu vreti sa stiti cat de fericita am plecat de acolo, cat de bine m-am simtit.]

se vedea pe tine cat erai de fericita cand ne-am intalnit...erai toata un zambet si aveai in ochii sclipiri de fericire.probabil tu esti o fire vesela, cu zambetul pe buze si in rest insa atunci chiar se vedea bucuria pe felul cum mi-ai raspuns la intrebarea "cum a fost la concert?" :)
pup alexa...take care:*

Ionutz Brad said...

Se vedea pe tine ca erai fericita...cu toate ca eram uzi toti pe acolo, mi-ai fredonat la urechi piesele ei si mi-ai spus ca a fost un model pt tine.minunato sper sa ajungi si tu acolo sus unde meriti...Cu drag, Clau