Sunday, October 14, 2007

Dezamagire si speranta

Acum cateva saptamani, am avut niste discutii care m-au lasat cu un gust amar si am auzit niste idei si pareri foarte proaste din punctul meu de vedere, legate de fete in general si iubire.

Desigur, simt nevoia sa impartasesc si eu nemultumirea mea legata de aceste pareri misogine...cum ca fetele sunt toate la fel si ca se impart si in 2 categorii( in mintea lui): Curve si tarfe( fara exceptie) si exista si o diferenta intre ele..( nu ma puneti sa va explic care e diferenta ca oricum n-am putut sa retin aberatia)...

Sunt convinsa ca sunt multi care probabil ii impartasesc parerea, cum ca toate suntem de acelasi soi( mai putin mama si sora, evident)..dar Slava Domnului ca am mai intanlit si barbati cu capul pe umeri care au stiut sa vada dincolo de aparente( e vorba si de educatie aici evident).

Cu totii am dat de tot felul de persoane care nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor noastre, care ne-au dezamagit, care ne-au ranit..dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii bagam pe toti in aceeasi oala .Eu una stiu k mai exista acolo oameni care merita.Trebuie doar sa ne deschidem iar inima si sa incercam in continuare, cu riscul ca vom da peste acelasi gen de care incercam sa ne ferim.

4 comments:

Oana Tache said...

Citez din propriul blog-Nu explic de 2 ori ce am explicat deja...So...Let's begin: "Noi femeile avem o vorba: „Barbatii sunt niste porci.”
Nici macar nu este vorba de vreo generalizare abstracta aici. NU, este pur si simplu o axioma a „sexului frumos”.
Poti sa fii tu educat la scoala britanica de gentlemani... E suficient sa calci o singura data pe bec si ti-am lipit eticheta in frunte.
Voi saracii nu aveti nici o vina. Asta este, dramele emotionale ale unei femei sunt precum Armagedonul: „infricosatoarea judecata de apoi”. Si cum tre sa existe si un Anticrist in ecuatie, nici un barbat nu beneficiaza in fata noastra de circumstante atenuante.
Asa ca in timp ce voi dati vina pe PMS sau alte sindromuri asemanatoare, care ar putea sa arunce macar o raza de lumina asupra comportamentelor noastre irationale, noi stim foarte bine pe cine sa inculpam: barbatii.
Eu zic ca in loc sa scrieti carti de genul „De ce iubim femeile?”, sau tratate de psihologie despre mistica feminina, pe care de altfel nici Freud nu a reusit sa o descifreze (ca doar a fost si el tot un biet barbat ca si voi), mai bine va explic eu cum sta treaba: ne iubiti de frica...
Stim si noi, stiti si voi, ca raportul femei/barbati inclina balanta in favoarea noastra. Asta din punct de vedere statistic la nivel global. Ca in Trinidad Tobago sau mai cine stie ce tarisoara anonima lucrurile or sta altfel, nu cred ca are rost sa aprofundam. Cert este ca daca am vrea, ne-am putea descotorosi oricand de voi.
Totusi aici ne lovim din pacate de un mic impediment. Folosesc singularul pentru ca nu cred ca mai aveti vreun alt atu semnificativ in fata noastra. Acestui avantaj al vostru noua ne place sa-i spunem „je ne sais que”. In traducere libera: „draq stie ce om vedea la voi”... O fi testosteronul de vina! Oricum, ideea este ca ceva ne impiedica sa devenim toate lesbiene.
Daca va ganditi ca avem nevoie de voi ca triburile de amazoane, pentru perpetuarea speciei, va inselati. Nici unei femei nu-i face placere sa stea cu burta la gura timp de 9 luni de zile, la capatul carora este constienta ca o asteapta dureri infernale, iar pe deasupra stiind si ca, pe zi ce trece, raspunsul la intrebarea „am fundul prea mare?” va fi in mod cert afirmativ.
Un alt mit ar fi acela ca va tinem pe langa noi datorita deosebitelor performante sexuale cu care v-a inzestrat „tata” natura. O fi fost impotent acest parinte primordial! Hai sa fim seriosi... FRATILOR, toate ne prefacem! Treaba cu simulatul orgasmelor e deja marca inregistrata si sincere sa fim nici macar nu stim de ce ne deranjam atata sa va consolidam voua statutul de alpha-male...
Om fi noi dificile, ciufute, geloase, emotive, paranoice, pretentioase, vesnic nemultumite, irascibile, cu toane, smiorcaite, banuitoare si multe muuuuuuulte altele, dar nu uitati ca statutul vostru in fata noastra este de TOLERATI.
Si va mai zic ceva. Purgatoriul este parfum in comparatie cu razbunarea unei femei..."
Sper ca te-am lamurit, "tovarase", da, da, thu ala cu idei "cretze"!
Visit www.myblog-oana.blogspot.com!

Unknown said...

Cred ca ai zis cam tot ce trebuia sa scriu eu mai pe larg....bine punctat!

lore said...

Desi suntem constienti ca exista tot felul de specimene pe lumea asta e trist totusi cand auzi asa ceva...
Niciodata nu am suportat pe cei care generalizeaza, care baga in aceeasi oala pe toate. Da, sunt tarfe si curve(is curioasa sincer care e diferenta:))), dar daca umbla omu' mai mult prin lume si nu e ingust la minte isi va putea da seama k sunt mai multe asemenea mamei sau a surorii. Acum depinde si de locurile pe care le frecveanteaza bietu' om(vb l general, nu la tipul tau)... p DN de exemplu, da, vei gasi numai aceste 2 categorii:)).
Ii inteleg intr-o oarecare masura daca au ajuns sa gandeasca asa din cauza unei deceptii in dragoste sau mai stiu eu ce... dar asta de obicei tine o scurta perioada de timp, pana reuseste omu' sa treaca peste:) Cand insa gandirea asta persista deja e grav! Atunci deja exista o problema. Poate ar trebui sa ne gandim si l un test IQ?:))
Scuze k am aberat atat, e tarziu si mor de somn(:|

osi said...

Incep prin a subscrie comentariiilor si imi ramane eventual sa adaug cate ceva:)
Pe barbati ii mai caracterizeaza si copilarismul stupid sau frustrarea.Cunosc multe fete complexate,dar nu frustrate.Pe langa asta,mie deja mi se pare deja o afirmatie tare depasita asta cu toate...curve.Simt nevoia sa jur ca acei barbati ce-o folosesc n-au simtul raspunderii,nu se cunosc nici macar pe ei insisi,in oglinda se privesc la haine,nu in ochi.O spun metaforic pt ca ei nici macar nu stiu ce inseamna a te privii in ochi.Nu au caracter,personalitate...orice parere e de grup,de turma.In final e lasitate.Lasitatea de a recunoaste lipsul tau,greseala ta...cel mai simplu fiind aruncare vorbei in turma scotzind rasete dupa care credema...se intorc in camarutza FRUSTRATZI!Se plange dupa macar un zambet de "curva"!
Ma rog...m-am atacat unpicutz pt ca te-a atins banalitatea asta.:)
Femeile de fapt?Am trecut si eu candva prin a le face curve,dar azi...le consider salvarea lumii!Singurele fiintze ce au simtul raspunderii,al maturitatii,fiinte deschise mintal,stiu sa ierte,stiu sa accepte si-s capabile sa-si dea si viatza pt copil sau iubire!
Asa ca n-ai de ce da atentie cand auzi "curve".E doar frustrare:)