Monday, October 1, 2007

10 ani de Prima ...and I was there







Da, Prima tv a implinit 10 ani de cand este la noi in tara si ca la orice aniversare, s-a organizat o petrecere unde s-a mancat( mancare chinezeasca- yamm yamm), s-a baut si s-a cantat.Petrecerea s-a tinut la Mogosoaia intr-un cort mare langa palatele brancovenesti. Cei care au animat petrecerea au fost cei de la trupa Jukebox si noi, adica Claudiu, Brigitta, Catalin si subsemnata:D.
M-am simtit foarte bine, am animat spiritele pe acolo,le-am cantat Proud Mary (in premiera ptr mine, avand in vedere ca nu am mai cantat piesa asta anywhere ever, dar am tinut mortis sa o cant CA IMI PLACE!! ha ha).Am avut placerea de a fi pe scena cu cei de la Jukebox si pe care i-am vazut cu cata placere canta, mai ales Alex si Marius ( leaderii):)), care sunt super misto on si off stage.Am si facut ceva coregrafie pe acolo cu ei- sa mai inveselim atmosfera:))
Toata lumea trebuia sa vina imbracata acolo in culoarea postului adica ROSU sau tot felul de combinatii cu aceasta culoare.Eu am fost in alb si negru, dar am incercat sa ma asortez cu un trandafir rosu ..cica sa fiu in ton:))...Am rasuflat usurata cand am vazut ca nu toata lumea a tinut cont de tinuta "obligatorie".In fine, nu prea s-au inghesuit sa danseze decat spre final si asta doar dupa cateva pahare de "suc''.Pe la 11 seara s-a anuntat inchiderea..Pacat ca s-a terminat asa repede but it was fun.

3 comments:

Florentina said...

hi hi....c poze frumoase:)trebuia sa faceti mai multe>:Pdar ne multumim si cu astea care sunt:))"dupa cateva pahare de "suc" ." ce fel de suc?;;)betivelor:-"glumesc normal:)):*

lore said...

hmmm, in primul rand... l 11 seara inchiderea?:O:O:O
pacat ca nu au dat si l tv macar un pic s vdm si noi cum ati cantat:-<
si lasa, dc s fii papagal s t imbraci ca toata lumea in rosu? oricum "iti shade bine" asa:)

Anemari said...

Voi sunteti exact asa:"gasca mea,nu poate sa stea,linistita,nicio clipa";super pozele;ca de obicei Flor nu se multumeste cu 5 poze=))