Friday, November 28, 2008

Recunosc ca ma uit destul de rar la televizor si atunci cand fac acest lucru urmaresc cu interes filmele sau serialele de pe Prima tv, Pro tv sau Antena 1. In ultima perioada am ajuns sa urmaresc cu oaresice interes anumite emisiuni unde moderatorii respectivi vorbesc in general despre politica si despre cat de naspa e viata in Romania.Bun. Mai sunt unele emisiuni care au pe post de invitate tot felul de personaje disperate si absolut penibile care sunt chemate sa "discute" despre niste subiecte anume, dar de cele mai multe ori doar sa spuna prostii ca sa creasca ratingul.

Ce m-a deranjat enorm in ultimele zile a fost scandalul cu Mihai Traistariu si povestea asta cu Cancan-ul si baiatul asta Tarky. Cica ar fi inscenare facuta de acest ziar. Oricum ar fi, am si eu o mare nelamurire.Dupa ce ca omul asta , Mihai Traiastariu este cunoscut in toata Europa si este unul din romanii care face cu adevarat ceva pentru tara lui si nu ii este frica sa stea cu fruntea sus in fata lumii, am ajuns sa il improscam cu noroi si pe el. Ca e gay sau nu, e intr-adevar treaba lui...si da stiu ca e interesant pentru lume dar hai sa nu uitam ca traim intr-o tara care chiar daca se da moderna, inca avem printre noi oamenii care nu sunt foarte deschisi si sunt la fel de comunisti ca acum 20 de ani.

Chiar nu mai stim sa apreciem oamenii cu adevarat valorosi ? Maine poimaine o sa auzim ca Nadia Comaneci se drogheaza sau cine stie ce ar mai face( Doamne fereste), da si ce rating misto ar face o emisiune pe tema asta sau ce de bani ar scoate o publicatie de scandal. O sa auzim ca povesti din ce in ce mai mizerabile despre oameni care incearca din rasputeri sa schimbe ceva in tara asta iar noi ce facem?...ne batem joc de ei ! Nu ne uitam la noi si la greselile pe care le facem dar ne simtim destul de destepti, foaaaaart inteligenti chiar cat sa ii criticam pe cei care macar au curajul sa faca ceva frumos si valoros, in timp ce unii mai exact majoritatea doar isi imagineaza, ar vrea, si-ar dori undeva in sufletul lor meschin sa faca ceva important, dar nu fac asta pentru ca sunt niste invidiosi, niste frustrati, niste ofticosi si pentru ca le place sa se complaca in situatii de kko pe care tot ei si le-au creat si refuleaza asupra celor care nu au problemele astea.

M-am saturat de nulitati , de fatuci care nu au nicio treaba cu nimic, de oameni care nu mai stiu sa aprecieze bunul simt, valoarea, frumosul din oameni si din viata. Rusine ca va bateti joc de cei care aduc bucurie oamenilor!

4 comments:

Catalind said...

Sunt de acord cu faptul ca sunt multe tampenii la TV. Ce ma nedumereste, sunt afirmatiile tale in care sugerezi ca a spune despre cineva ca este gay reprezinta implicit o jignire. Daca intr-adevar ne dorim sa fim oameni moderni intr-o lume fara prejudecati nu putem judeca astfel.
Si nu, nu sunt gay, doar ca mi s-a parut incorecta abordarea ta si ca nu ma asteptam.

O seara placuta,
Catalin

Alexa said...

Bun

Ca sa lamuresc putin povestea asta.Nici eu nu am ceva cu cei care au alte orientari sexuale. Nu am pus accentul pe problema gay, nu asta era buba...ci ideea ca s-a ajuns la iti bate joc de oameni care fac ceva frumos si tot ei sunt denigrati...Exemplul era scandalul Traistariu- Tarky si la felul in care gandesc oamenii si la cat de usor sunt influentati cei de acasa. Doamne Fereste , nu am vrut sa jignesc pe nimeni mai ales pe cei din comunitatea gay.

Am scris articolul la nervi sa zic asa , poate m-am facut putin neinteleasa.

Multumesc pentru comentariu. O seara placuta la fel.

Alexa

Alexa said...

Reformulez ca sa nu fiu prost inteleasa iar:)..."la felul in care gandesc UNII oameni" am vrut sa zic...

Anonymous said...

singura emisiune politica..de fapt..singurul "show" romanesc care intr-adevar merita e "In gura presei" cu Mircea Badea