Tuesday, December 16, 2008

Christmas vacation...si alte ganduri si anunturi

Ultimele saptamani au fost foarte agitate.Nici nu mai stiu sincera sa fiu daca vreodata am mai alergat in felul asta dupa interviuri . Imi place agitatia , ma tine in priza dar recunosc ca am cam obosit si tot ce imi doresc acum e o vacanta undeva departeeeee.... adica la bunica in Colentina.:)).Nu mi-am facut planuri de plecat in ''strainataturi''.

Voi pe unde plecati de sarbatori?Vreti liniste sau distractie?Romania sau out of this country?

Apropo, m-am bucurat enorm pentru Claudiu, Amir si Mihai! felicitari pentru Megastar.Felicitari si fetelor de la Pepper girls. Felicitari Brigi si Deea pentru ce au facut la concurs. A fost o finala Megastar farte interesanta!

Si mai am un anunt: pe 21 decembrie, orele 11.00 va invit la Sala de cultura a Ministerului de interne unde am sa ma desfasor si eu cu cateva piese de Craciun si numai!

V-am pupat!

2 comments:

Nicolae Sionescu said...

www.PASPRE.ro

FĂ ȘI TU PASUL!

Anonymous said...

imi place de tine