Tuesday, November 25, 2008

Back from Trafic

Daca credeati ca am abandonat acest blog , v-ati inselat. Imi cer mii de scuze ca nu am mai scris dar nu prea am avut timp in ultima perioada. Iata ca dupa ceva timp , mi-am facut timp si pentru asta. Alerg de colo- colo pentru Kiss Blitz si pot sa spun ca m-am mai obisnuit cu ce fac zilele astea....mai putin cu traficul care pe langa faptul ca imi mananca banii , imi mananca si nervii.

M-am plimbat cu taxiul zilele astea si recunosc ca plimbatul asta m-a facut sa imi doresc din toata inima sa dau de carnet.Pur si simplu ma innebuneau unii soferi cu trancaneala lor cand eu vroiam doar putina LINISTE. Iar traficul asta....este ingrozitor; unde s-or duce toate masinile astea, nu stiu!?

Asa ca azi in timp ce eram intr-un taxi si "admiram" coloana de masini care se intindea in fata mea pe o lungime de 2 km, mi-am pus intrebarea: cum ar fi ca macar o zi pe luna sa nu mai circule nicio masina( inafara de ambulante si ceva masini de politie pentru siguranta)? Cum ar fi sa vezi strazile si soselele goale pentru o zi ! Macar o data pe luna? Ar fi asa grav daca ne-am plimba cu bicicleta pana la servici, oricat de departe ar fi? Ar fi asa nasol sa o luam pe jos ? Ar fi asa bine pentru toata lumea cat si pentru oras .Nu ar mai fi atata galagie, claxoane, injuraturi , fum , nervi ....

Dar din pacate , la viteza la care se traieste astazi, e putin cam imposibil.Si da, sunt idealista...dar lasati-ma sa visez putin:)).Si oricum, eu tot dau de carnet anul viitor!

1 comment:

Anonymous said...

"you may say i'm a dreamer..but i'm not the only one.."
fara masini..o zi..macar pe an..poate..dar oricum...nu i-as vedea pe vanghelie, becali, udrea..etc..pe bicicleta :))