Tuesday, March 9, 2010

De la Eurovision




Iaca s-a terminat inca o editie Eurovision si ma bucur ca m-am numarat si eu printre participanti anul asta. Daca anul trecut am avut ceva mai multe emotii, fiind prima mea participare , anul asta am stiut la ce sa ma astept asa ca m-am pregatit ca atare.

Pe calea blogului meu drag si prafuit ( zic " prafuit" findca scriu ft rar , din lipsa de timp si poate si imaginatie- nu ma injurati prea tare), vreau sa multumesc tuturor celor care m-au votat sambata la finala, tuturor persoanelor care au incercat sa ma voteze si n-au reusit cat si tuturor celor care au crezut din start in mine si m-au incurajat asa cum stiu ei mai bine.
Multumesc lui Mihai Alexandru pentru sansa care mi-a dat-o cu piesa asta (Ai vazut ca nu te-am dezamagit?)

A fost frumos si a trecut repede! Am fost foarte surprinsa oricum de nr de voturi destul de mare si ma bucur ca unii membrii din juriu au stiut sa aprecieze ce am facut alaturi de trupa mea pe scena.
Le urez mult succes castigatorilor- Paula si Ovi. Sper sa ne reprezinte cu bine la Oslo.

Mai sus aveti cateva poze de la concurs!

V-am pupat si MULTUMESC!

4 comments:

Unknown said...

Salut,
De curand ...,m-am uitat la Finala Eurovision (nota:intamplator)...si un chip cunoscut mi-a atras atentia, al tau.
Nu stiam de unde te stiu!
Te "vedeam" dar nu gaseam de unde...
Am rasfoit repede niste fotografii si te-am "descoperit" , de fapt ne-am descoperit : in 2009 , 5 iulie , concert Manowar la final ...la studioul PrimaTv si KissFm .
Stiam cateva persoane :Huidu,Hrubaru...,am schimbat cateva vorbe , am facut cateva poze ...si atunci ...te-am vazut pe tine .
Ne-am fotografiat impreuna , ne-am pupat si ne-am urat cele bune.
Am sperat sa te revad , fara sa stiu cine esti ...
Iata ca te-am regasit ...ma bucur.
Mi-a placut melodia ta prezentata .
Curios ,...am dat un "search" pe you tube ...si-am vizionat mai multe show-uri de-ale tale , ai talent si mai ales carisma.
Iti doresc mult succes ...si sincer sper ...sa te regasesc, poate la concertul AC/DC , pe 16 mai sau in iulie la Sonisphere , unde canta iar Manowar dar si alti grei ai rock-ului.
Eu am sa fiu acolo ...
Mult succes,
Gabi.

Unknown said...

p.s. ... iata adresa de e-mail : coolness_rg@yahoo.com
sau
coolness.g@gmail.com

te astept si "acolo".

andreea said...

am fost si eu impreuna cu mama si sora mea sa te vedem la eurovision.ai cantat super,mersi ca neai zis in pub,ca asa neam luat si noi bilete.apropo,cand mai cantati in london pub?

Alexa said...

Hello
Mersi frumos pentru cele spuse!

@coolness: Nici eu nu stiu de unde sa te iau :)). A fost foaaarte multa lume atunci si eram si prinsa cu ce aveam de facut atunci.

@ andreea: Ma bucur ca ati venit. Noi o sa fim in London Pub in fiecare weekend, nu am plecat de acolo inca. Va astept cu drag.