Saturday, February 13, 2010

Alexa - Baby - Eurovision 2010 Romania

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Adrian said...

Sper sa prinzi un loc frumos. Nu-i asculta pe cei rautaciosi! Ai ajuns aici pt. ca poti, nu cum au ajuns alti! Bravo, frumoasa melodie! Ai un vot asigurat.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Buna Alexa! Unde pot gasi versurile piesei Baby? Send an email, please! Mult succes!

Visare said...

Ai cantat impecabil sambata seara!!!

Am incercat in disperare sa te votez dar numai "network busy" sau "call ended" pana la stop vot :(.

Anonymous said...

Buna Alexa. recunosc ca probabil vei fi surprinsa.Din pacate nu am apucat ieri seara sa vb cu tine atunci cand ai fost prezenta la Rm Valcea la cocertul Antract, insa sper sa mai avem ocazia sa ne intalnim.Ca jurnalist iti spun ca ceea ce tu faci in muzica este extraordinar. Ai o voce minunata.Poate imi lasi cateva date de contact unde mai putem tine legatura pentru materiale, informatii.Aseara nu am apucat sa iti fac decat o poza unde esti foarte draguta si ti-am smuls doar un zambet la plecare.Mult succes

Daniela Rm Valcea

Alexa said...

Buna Daniela

Pai ma poti gasi cel mai bine pe Facebook unde vom putea comunica mai usor decat aici. Profilul meu e Alexa Niculae. Da-mi un add si vorbim!

Alexa