Tuesday, January 19, 2010

Gossip Girl


Cum eu inca n-am intrat in ritmul alert cu care ma obisnuisem anul trecut si cum statul acasa e un privilegiu zilele astea, am profitat evident de toate acestea. Ultimul serial pe care l-am urmarit cu sufletul la gura a fost Prison Break
( mai mult de gura surorii mele care era pe atunci fan Wenthworth Miller)
A venit randul meu sa corup ( muhahahahaha). Serialul care ma tine cu ochii atintiti in monitor (mai mult ca de obicei) zilele astea se numeste Gossip Girl.
Are de toate : love & sex , prietenie, rasturnari de situatie interesante si (of course) haine foarte tari. Iar personajele sunt mai rautacioase decat Machiaveli insusi.

Oricum nu mai am mult si termin cam toate sezoanele. So...any soap opera suggestions boys and girls?

10 comments:

Midnight Sun said...

pai nu termini toate sezoanele ..pe 8 martie se reia sezonul 3 :P..iar apoi urmeaza 4 :D

Alina said...

Si eu astept noile episoade din sezonul 3... pana atunci... House, 90210....

Diana said...

house...neaparat house :) 6 sezoane si inca nu m-am plictisit absolut deloc. sper sa te uiti cat mai curand si sa imi zici parerea

Oana said...

Grey's anatomy, House, TBL(the beautiful life...e supeer tare...despre viata modelelor in Ney York, produs de Ashton Kutcher), CSI(from all the cities), Criminal Minds, Vizionare placuta...si "succesuri" la Eurovizion!!!

Laura said...

How I Met Your Mother e un serial comedie foarte misto, te binedispune chiar si cand nu ai chef de nimic:)

Anonymous said...

How I Met Your Mother sau The big bang theory(ultimul e o comedie ff tare dupa parerea mea..e despre 4 tipi ff destepti..si noua lor vecina, o blonda care viseaza sa devina candva actrita)

Unknown said...

oo da :x serialele mele favorite :prison break si gossip girl:"> 24,two and a half men,house:D

Catalind said...

Damages mi se pare interesant si daca iti place cat de cat SF-ul ti-as recomanda Flashforward.

Anonymous said...

90210 :) e pe stilul gossip girl dar in beverly hills :D

Madalina said...

1.Accidentally on Purpose
2. Big love
3. brothers & sisters
4. Californication
5. Cougar Town
6. desperate housewives
7. gray;s anatomy
8. house md
9. lost
10. how i met your mother
11. mad men
12. Secret Diary of a Call Girl
13. the tudors
14. true blood
15. nip tuck
16. tho and a half men