Saturday, January 9, 2010

Ce este important...

Nu-i asa ca timpul trece repede?
Intrarea in noul an a fost una frumoasa caci am avut posibilitatea sa fac doua din lucrurile pe care mi le-am dorit atunci cand eram mica: 1. Sa cant 2.Sa lucrez in Tv. Mai sunt si alte lucruri pe care mi le doresc si pe care sper sa le vad indeplinite in perioada care urmeaza.

Mi-am reamintit in ultimele zile ceva ce parca am uitat odata cu agitatia asta, anume ca atunci cand ai o sansa profita de ea indiferent cat de greu e, lupta pentru ce e important pentru tine si umple-ti viata cu lucrurile si oamenii care-ti aduc bucurie si lumina, care sunt cu adevarat importanti pentru tine.
Nimic in viata asta nu se intampla fara motiv, toate sunt legate intr-un fel si chiar daca uneori te afli in situatii mai mult decat descurajante , trebuie sa te tii tare, caci totul trece pana la urma, si gasesti o solutie mai devreme sau mai tarziu la problemele tale.

Aflarea vestii ca Toni Tecuceanu a murit m-a intristat nespus dar m-a facut sa imi reanalizez propria viata, sa imi dau seama care sunt lucrurile pentru care ar trebui sa ma consum si care nu ( in special cele cu NU).

Avem o viata asa ca hai sa o traim asa cum trebuie.

1 comment:

osi said...

Si cam ce-ar insemna s-o traim cum trebuie?:) In sensul ca la general,cred ca ar insemna job+casnicie+copii=plafonat.Nu-i trist?Asa ca eu raman la vorba"viata-i scurta si daca tot n-o putem lungi,s-o facem lata!";)