Wednesday, August 12, 2009

Beautiful London

My favourite picture

Ce priveliste...

Metro rock!

Yes I CAN take a picture with Obama! :))

"La brun et la mignon" on a Friday Night

Avem ajutoare si din afara...we still have a CHANCE:))

Acting silly



A fost odata ca niciodata o creata care avea nevoie de vacanta, mai exact o saptamana si jumatate departe de tara, la racoare.:))
Acum un an, excursia asta parea un vis dar nu stiu cum s-a intamplat ca visul sa devina realitate mai repede decat credeam.
Si ii multumesc Sanzianei si lui Jeff pentru invitatia lor de a imparti cateva zile cu mine apartamentul lor micut dar frumos, din Camden Town.
Londra este unul dintre cele mai frumoase orase pe care eu le-am vizitat vreodata. Am descoperit ce "shopaholic" sunt , mai ales dupa ce am vazut ce au englezii prin magazine:D
Mi-a placut felul oamenilor de a fi, mi-au placut lucrurile si locurile pe care le-am vazut, mi-a placut clima cea racoroasa( m-a prins ploaia si pe mine acolo ), mi-au placut hainele din magazine, mi-a placut faptul ca am dat nas in nas cu vreo 2- 3 vedete pe acolo printre care actorul Ethan Hawke!!!!
Mi-a placut Soho si Camden Town, plus Kensington Gardens si Hyde Park, Big Ben si House of Parliament... lista poate continua. Oamenii au curajul de a fi ei insisi fara sa le fie frica de gura lumii, sa se imbrace cum vor desi uneori nu cred ca e recomandat sa te imbraci chiar cum iti trece prin cap( Ex. ilic popular cu haina de blana si colanti cu sclipici )
Evident ca orice oras mare are si parti proaste precum raul lor cel renumit- Tamisa care pe cat e de mare , pe atat e de jegos( la modul ca pluteau sticle si pungi iar oamenii se plimbau frumos cu feribotul printre ele)...ete ca si altii au probleme nu numai noi.

In fine, per total: It was bloody brilliant!

7 comments:

Coco said...

wow! chiar ca ai avut o vacanta super! felicitari pt poze;)

Unknown said...

Bloody brilliant dear.... uhu uhu :P ce accent dezastruos avem

mihaela said...

am fost si eu in londra si mi-a placut enorm. o sugestie: se spune "to take pictures" si nu "to make pictures". sper ca nu te super ca iti spun. chiar te rog sa stergi commentul dupa ce corectezi. felicitari pentru ceea ce esti. te-am admirat mult la megastar.

Roxy said...

"Cand un om este plictisit de Londra este plictisit de viata, deoarece in Londra exista tot ce-ti poate oferi viata” spunea Samuel Johnson. Am vizitat si eu Londra, intr-adevar e superba :x:x:x

lucian said...

esti dragalasa foc !!!!!!!!
stiam ca te-am mai vazut , dar nu aveam in minte nimic clar...am crezut ca, pana la urma , esti doar 'o fantezie de-a mea', poate chiar o dorinta care a luat infatisarea ta...
mi-am propus totusi sa fac un exercitiu de memorie si, cu ajutorul preamaritului internet, te-am gasit...pustoaica simpatica de la megastar.
te-am savurat cateva minute si acum iti scriu...
probabil ca te intrebi acum cand mi-am dat seama ca te-am mai vazut, mai exact care este baza acestor randuri...
am aparut intr-un mod prozaic in viata ta la concertul madonnei ... luandu-te in brate ca sa poti admira doar pentru cateva secunde 'de sus' grandiosul spectacol .
pentru mine momentul acela mi-a creat o dependenta de prezenta ta...as vrea sa te mai vad...

Unknown said...

La brunette et la mignon :))))))))))) mi-am adus aminte acum.... cat de tare ne-am distrat

Alexa said...

OUI OUI...