Thursday, July 23, 2009

De pe la Spice Club



Desi televiziunea imi ocupa o mare parte din timp, nu am uitat de muzichie.
Spice Club e locul in care de o luna de zile cant alaturi de fostul meu coleg de la Megastar- Claudiu. Avem o trupa cu care ne facem de cap pe scena in fiecare vineri...si culmea inca nu are nume...are un nume provizoriu pe care tin din suflet sa il schimb- Power Station( nu a fost ideea mea)...Bun, daca aveti idei, le ascult cu multa placere!

Mai sus sunt poze de pe la cantarile noastre! Astazi si maine sunt ultimele zile de cantat acolo, apoi ne luam vacanta.


Deci, cine doreste si pofteste , de la orele 23 va astept in Spice Club! Cantam de la Tina Turner la Green Day:D...si nu numai.

6 comments:

Ioana C. said...

n-am mai ajuns cu Ana Maria dar sper sa pot veni si eu intr-o seara.
a,articolul il gasesti la http://blogoliceeni.wordpress.com/2009/07/17/alexa-kiss-tv/

sper sa ti placa

anet said...

buna:) vreau sa te felicit pentru ce ai reusit pana acum,iti urez multa bafta si ai o voce superba! felicitari!
noi nu ne cunoastem,insa "ai nostri parinti" da:d daca nu ma insel tatal tau a fost in sincai,si el cu mama au fost colegi:) iar la intalnirile de acum ,dupa "100 " de ani:)) fiecare se mandreste cu ce are,iar ca orice parinte...tatal tau sa mandrit cu tine..:psi ne-a dat blogul tau sa te vizionam:) si am ramas profund impresionata.are cu ce sa mandriiii tata!:P bravo si multa bafta! ana visan

anet said...

uhmm si as vrea sa te rog ceva,insa as prefera sa vorbim p mess nu asa.asta daca ai placerea. :) astept raspuns :D :*:*

dana said...

intamplator in locul in care atarnam la o bere cu prietenii a inceput sa se auda o muzica buna live. m-am apropiat si l-am recunoscut pe claudiu. a cantat si o tipa care fie vb intre nu mi-a placut, dar baietii mi-au placut f mult. unde intri tu in ecuatia asta?foarte tare ar fi fost sa fi si tu acolo

Alexa said...

Salutare

@Ioana: mersi mult pentru link. Mi-a facut mare placere sa stam de vorba

@ Butterfly react:Mersi mult pentru compliment. Pai cred ca tata e fanul meu nr. 1:P. Da-mi adresa ta de mess si vorbim:)

@Dana: Ma bucur ca iti place trupa. Din pacate , eu a trebuit sa plec o saptamana din tara si nu am putut sa vin la concerte. Asa ca baietii au avut nevoie de cineva care sa cante in locul meu:)
Dar lucrurile vor reveni la normal foarte curand. O sa mai postez pe blog cluburile in care vom canta. Te astept cu drag sa ne vezi cantand:)

anet said...
This comment has been removed by the author.