Saturday, January 31, 2009

Ce am inceput, trebuie continuat!

Iata ca selectia nationala Eurovision 2009 s-a terminat! Chiar daca nu am ajuns in finala, nu imi pare foarte rau! Sansa a constat in faptul ca am participat nu cu una, ci cu doua piese, lucru mare pentru mine! Am ajuns la concluzia ca va trebui sa o las mai moale cu concursurile in urmatoarea perioada pentru ca mi-a cam ajuns!

Ma bucur ca am reusit sa imi fac noi prieteni, sa reiau legaturi cu alte persoane cu care nu mai vorbisem de ceva timp!

Sa va spun sincer,participarea mea la Eurovision anul acesta a insemnat foarte mult si cred ca este cel mai important lucru pe care l-am facut pana acum!

Vreau sa multumesc tuturor persoanelor care m-au votat in aceste doua semifinale si celor care m-au incurajat de-a lungul acestor lungi saptamani si sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat sansa sa fac parte din aceasta competitie!Voi continua sa promovez aceste piese...he he he.Ce credeati ca ati scapat de A girl like me?

V-am pupat dragilor!

11 comments:

Ioana C. said...

foarte bine gandit,Alexa! Cat despre A girl like me...chiar merita promovata.:*

Cricket said...

Nici nu am vrea sa scapam de A girl like me:)

Gaby said...

multe felicitari Alexa pentru prestatiile din concurs! Ca nu ai trecut in finala...nu-i bai!

Ma bucur ca vrei sa promovezi A girl like me;;) poate torni si de-un album:P

Anonymous said...

A fost foarte tare melodia ! Pacat ca nu a reusit sa mearga la Moscova :(
Data viitoare :)
GOOD JOB !!

http://alle32.wordpress.com

Anonymous said...

melodiile sunt f frumoase. mie imi place mai mult a girl like me, care mi se pare foarte buna. felicitari si nu te descuraja. ai fanii tai, dar era greu sa iei prea multe voturi, in conditiile in care la noi televotingul costa destul de multisor.oricum a fost imporatant ca ai fost vazuta. mult succes in continuare

Anonymous said...

Sigur nu vroiam sa scap de A girl like me. Sper numai sa fii mai bine promovata pentru ca eu cred ca asta ti-a lipsit la Eurovision. Succes in continuare Alexa si ma bucur ca te-am vazut (in sfarsit!!) pe o scena cantandu-ti melodiile tale.

Anonymous said...

a girls like me doesn't cry for you I don't cry \:D/
e buna piesa,sper s-o aud pe radio-uri in curand

Anonymous said...

Oricum nu meritai sa ajungi in finala, nu ai vazut cat de fals ai putut canta??? Aproape ca nici nu ti-am recunoscut piesele inregistrate de ce ai cantat live..jenibil ma asteptam la mai mult din partea ta, te-am placut f mult la megastar dar nush ce s-a intamplat la Eurovision, ce a trebuit sa o bagi si pe sora ta in backing vocals, aiurea in tramvai si ea. Si mai bine stai in banca ta o vreme, nu ai ce cauta la emisiuni ca nu esti in stare sa canti live (bine), oricum te-ai facut de cacao, ti-au murit si fanii aia putini pe care ii aveai(printre care si eu) si sa ma lasi cu texte.... ca oricum ai fost petarda :)))

Popescu Cristian said...

@Anonymous: Vorbeste in numele tau... Daca tu nu mai esti fan Alexa, nu inseamna ca nimeni nu mai e :)... E normal sa nu fie pe placul tuturor. Oricum, dai dovada de foarte multa tarie de caracter prin faptul ca te-ai ascuns dupa acest nick de "anonim". Poate ca piesa la "A girl like me", Alexa n-a fost in cea mai buna forma..dar trebuie sa tinem cont si de faptul ca a fost prima oara cand a participat la un concurs asa de mare si emotiile si-au spus cuvantul. In schimb "One last night" a fost cantata foarte-foarte frumos :)... Si nu cred ca ar mai trebui sa punem problema daca stie sau nu stie sa cante live, pentru ca ne-a demonstrat foarte bine lucrul asta la Megastar ;)

Alexa, abia astept sa aud piesa "A girl like me" la radio.. sau cine stie.. un clip :D... De cand am auzit-o o ascult zilnic si imi place din ce in ce mai mult :P Am si votat-o de pe 2 telefoane.. si mi-am rugat prietenii sa te voteze:). Multa bafta >:D<

Anonymous said...

Continua cu incredere si lasa carcotasii sa-si scuipe oftica pe forumuri.E drept ca nu ai experienta solistelor rutinate prin crasme si botezuri dar ai calitatea de a transmite emotie atunci cand canti ceea ce altora lipseste cu desavarsire.

Anonymous said...

Se pare ca avem un carcotas, sau un incult. Alege el ce vrea sa fie.

Alexa eu te-am sustinut si te sustin. Ai fost singura cu 2 piese calificata in semifinale si asta spune foarte multe. Ai cantat 2 piese diferite ca ritm, iar spune multe.
A girl like me - a fost cred ca singura piesa care am ascultat-o de multe ori intr-o noapte.

Pana la urma gusturile nu se discuta si daca publicul te iubeste, adica si noi, atunci nu are rost sa-ti bati capul cu afoni.