Sunday, September 14, 2008

Motivele pentru care nu particip la Megastar

Sunt foarte multe persoane care probabil se intreaba de ce nu voi participa in noul sezon Megastar. E adevarat ca m-am gandit mult inainte sa iau aceasta hotarare, motiv pentru care am venit in primele zile de repetitie ca sa vad daca intr-adevar merita sa o iau de la capat.

Mi-a fost foarte greu sa ma decid pentru ca intre timp au aparut niste oferte pe care nu am putut sa le refuz si care imi ocupau timpul pe care ar fi trebuit sa il petrec la Megastar alaturi de persoanele cu care as fi facut trupa. Dintr-una in alta s-au legat si alte colaborari( despre care nu spun nimic inca..Surprize!).

Intr-un fel mi-ar fi placut sa fiu si eu acolo prezenta in show dar ideea de a participa iar intr-un concurs nu mai imi surade pentru ca am trecut deja prin aceasta experienta nu o data ci de mai multe ori( Scoala Vedetelor, Mamaia, Megastar) si consider ca e mai bine sa incerc sa merg pe drumul meu fara prea multe complicatii, sa imi vad de proiectele mele care chiar daca nu se vor concretiza ACUM , vor aparea in viitorul apropiat si sper sa va placa. Eu le urez fostilor mei colegi mult succes si sper sa faca o treaba buna. Si apreciez mult ca producatorii acestei emisiuni s-au gandit sa ne dea o a 2 a sansa...dar fiecare alege asa cum considera si simte .

Ma bucur nespus ca am sansa de a lucra cu baietii de la Simplu si cu Marius Moga, de altfel voi face un duet cu ei la un moment dat in spectacol si de-abia astept.

Va multumesc in continuare pentru sustinere si incurajarile voastre . Inseamna enorm pentru mine si ma motiveaza si mai mult sa merg mai departe pe acest drum. V-am pupat!

7 comments:

Anonymous said...

f bine..te asteptam prin concert..deocamdata cu simplu..sper cat de curand si in concert de promovare al albumului tau..oricum nu cred ca o sa-ti reproseze cineva ca nu te-ai dus la Megastar ..sau daca ar face-o ar fi egoist ..
te pup..succes in turneu...si..hope to hear from you soon ..urato :*

Ioana C. said...

iar toate concursurile astea au fost doar o piatra de temelie,desi ti au lasat un gust amar,ar fi trebuit de mult sa fii catareata cu piesele tale si concertele tale.Dar sunt sigura ca ce e al tau e pus bine deoparte.

Anonymous said...

Ai tot dreptul sa iei ce decizie crezi ca e cea mai buna pentru tine. Eu personal iti doresc foarte mult succes in toate proiectele tale, si sa ajungi exact acolo unde iti e locul, si cred ca locul tau e undeva sus, pentru ca esti o persoana extraordinara(din cate am vazut la Megastar si am citit la tine pe blog), si meriti multe lucruri bune! Imi doresc sa te vad live pe o scena si sunt sigura ca am sa te vad, si cred ca proiectul cu cei de la Simplu e doar inceputul pentru tine!
Sa fii binecuvantata si sa ai succes in toate!

Alexa said...

Va multumesc din suflet! eu sper sa veniti la concert sa vedeti ce fac eu pe acolo:P...Eu chiar vreau sa veniti! Va astept cu drag!

Anonymous said...

Eu de fapt reactionez la postul anterior:
YEAAAHUUUUU, bravo Alexa, good for you, ne vedem la showul din buc.
Dar unde?

Alexa said...

Inca nu stiu sa va spun locul unde se vor tine urmatoarele spectacole pentru ca noi aflam in general exact in ziua show-ului.:))Va voi anunta pentru Bucuresti mai devreme !

Unknown said...

citesc blogul tău de ceva vreme, şi vreau să spun că pentru faptul că ai ales să spui motivele pentru care nu participi la Megastar, eşti de admirat. A fost alegerea ta, nu cred că îţi va părea rău oricum... dacă tu simţi că e mai ok altceva, nu se merita! :)