Tuesday, September 30, 2008

Drumuri si spectacole






A trecut o luna de cand am inceput sa lucrez cu baietii de la Simplu pentru acest turneu.Deja am avut 4 concerte si inca nu imi vine sa cred ce mi se intampla. Sunt putin cam obosita dar va spun ca e o oboseala care mie imi place.Ne intelegem toti foarte bine si energia care vine din partea publicului este minunata. Nici nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul.Mai avem 5 spectacole , ultimul fiind cel de la Bucuresti( inca nu stiu locul).Am sa pun in zilele care urmeaza niste poze din turneu.Va pup!

2 comments:

Anonymous said...

Pai tu esti facuta pentru scena...energia publicului te incanta, nu te sperie...acolo e locul tau...
Bravo si mult mult succes!!!

Cu drag, Cori (BV)

Unknown said...

am fost la concertul de la galati...foarte tare:)! ai o energie pozitiva care se transmite ! mi-a facut placere sa te aud cantand din nou:)