Friday, August 29, 2008

Miss Press...din intamplare.





Stiam de acest eveniment de 3 luni de zile dar credeam ca nu se va mai tine. S-a tinut la Mamaia in club Office si a fost concurs.- Gala Ziaristilor.A fost organizat de Antena 1 si Antena 2.Habar n-aveam ca o sa fie concurs de miss.Asa ca am aflat cu 2-3 zile inainte de eveniment ca de fapt nu e o parada de moda asa cum intelesesem ci un concurs .M-am trezit ca particip la Miss Press si nici nu pot sa dau inapoi.

Am reprezentat Kiss Tv si Kiss fm.Din juriu au facut parte Catalin Botezatu, Radu Mazare- primarul Constantei, Andrei Pavel- tenismen, Codrin Stefanescu -deputat, Bogdan Toader-regizor,Razvan Protasievici- antrenor de tae bo si primarul Mangaliei cu sotia lui . Am avut 2 tinute: una de seara si una de mireasa....daaaaa, am defilat in rochie de mireasa:)).

Au mai fost alte 11 domnisoare care au defilat cu mine pe acolo, de la diferite posturi tv si ziare de scandal, multe dintre ele foarte dragutze si pe cuvant daca nu credeam ca vor lua un premiu si ele.Nu prea m-am stresat sincer pentru ca nu venisem sa castig neaparat, venisem cumva din obligatie:))...

Se pare ca orice asteptare are insa un motiv.Multumesc juriului ca a decis sa imi dea premiul 1- Miss Press, chiar a fost o mare surpriza .FORZA KISS TV & KISS FM!
Am o singura poza din pacate. Sper sa mai primesc .V-am pupat!

7 comments:

Popescu Cristian said...

Felicitari! Chiar esti o reporteritza buna si desi nu am vazut concursul, sunt sigur ca ai meritat din plin premiul :)
Desi stiu ca e un capitol incheiat din viata ta, astazi am vazut reluarea de la MS1 si a fost editia in care ai fost eliminata.. Mi-am amintit cat de rau mi-a parut atunci cand ai iesit, pentru ca tu si Brigitta mi se pareati cele mai bune de acolo.. Ciudat era ca desi stiam deznodamantul, eu tot mai speram sa nu iesi "la reluare" :)) In fine.. imi pare rau ca nu participi si la MS3, ai fi facut o treaba buna acolo. Oricum, se vede ca te simti bine la Kiss Tv si chiar te potrivesti cu ceea ce faci acolo.. sper sa faci ceva si pe plan muzical :P
P.S. Apreciez sincer modestia de care dai dovada si faptul ca esti foarte prietenoasa si cu persoanele care nu merita asta ;)

Best wishes, Cristi ;)

Alexa said...

iti multumesc mult pentru ce ai spus mai sus.Si eu am vazut reluarea si imi doream sa nu ies:))...dar asa a fost sa fie din pacate.Ideea e ca toate lucrurile bune se intorc la un moment dat in viata.Eu sper sa fie mai bine decat a fost.

Ioana C. said...

totdeauna lucrurile devin mai bune decat au fost dar realizam asta prea tarziu.Felicitari,meritai Missul !:)si asta pt. ca esti o reportertza foarte sincera,naturala si spontana.

Anonymous said...

Felicitari pentru titlul! Sunt sigur ca esti si o reporterita buna cum s-a zis mai sus, dar ai castigat pt ca esti frumoasa!

La Multi Ani (de Sf. Alexandru)! Iti doresc sa ai parte de tot ce iti doresti alaturi de cei dragi...si sa ai numai suprize placute in viata ta! :)

Alexa said...

Frumoase fetele... aproape toate :P. But you are the best!!! Felicitari!

Anonymous said...

you were adorable :P
oricum data viitoare sa primesti premiu pentru realizarile in muzica:*
misso :D

alexandrabucc said...

buna si felicitari! mi`asi dorii tare mult sa vorbesc cu tine...si a`si mai vrea sa te rog cv din suflet...da`mi add andra_b04...te rog mult...pupici :*