Friday, February 8, 2008

Gata cu sesiunea!!

Dragii mei, va anunt cu multa bucurie ca am terminat cu sesiunea, am trecut aproximativ toate examenele( mi-a scapat unul...nu intrebati de ce ca nici eu nu stiu cum am reusit:P)...dar ideea e ca am incheiat si acest capitol in aceasta luna.Ma mandresc si cu un 10 la cursul de televiziune ( pentru cei care nu stiau , eu sunt studenta la Jurnalism la facultatea Hyperion, anul 4 si termin anul acesta).Recunosc ca la scoala in ultimii ani n-am trecut chiar in fiecare zi, dar am trecut destul de des cat sa invat ce trebuie. Poate ajung sa scriu despre muzica sau cine stie, mi-ar placea sa prezint ceva one day...who knows..;)).Nu va speriati insa, nu ma las de muzichie nici in ruptul capului...he he he, nu scapati de mine asa usor.;)

4 comments:

Anemari said...

Felicitari...foarte fain ca ai scapat de stresiune, si acum, o sa urmeze licenta, nu?De abia astept sa te mai aud cantand cate ceva:D

Anonymous said...

salut;)) in primul rand te felicit k ai trecut cu bine de sesiune;)) abia am asteptat sa publici ceva nou pe blog (sunt o cititoare fidela a blogului tau) :) cu ocazia asta te felicit si ptr prestatis de la megastar de anul trecut:D in vara la Venus la mare am avut ocazia sa vb cu tine 10 min si din acele 10 min mi s-a parut k esti o tipa ft de gasca ;) si dragutza foc:> eu sunt abia in cls a zecea dar deja ma gandesc sa merg la faculta la jurnalism:X my love!tot ma gandesc kre e diferenta intre facultatea de la cluj de jurnalism si cea din bucuresti...:-? dak ai timp mi-ar placea sa intri pe idul meu k sa ma lamuresti si sa mai schimbam doua-trei vorbe:p lollypop_kissu te pup!

alexa rocks:) said...

Felicitari, Ale! >:D<

Alexa said...

multumesc mult ! sper sa aveti si voi super bafta la examene si sesiune si ce teste mai aveti voi de dat!