Sunday, February 24, 2008

Eurovision!

Aseara am stat si am asteptat sa inceapa Selectia Finala Eurovizion! Cam banuiam cine va castiga.Au fost foarte multe piese bune anul acesta care daca vor avea parte de promovarea care trebuie, sigur vor ajunge hituri .

Mi-au placut: Nicola- foarte mult, Zero ft Marius Moga cu Come this way( foarte tare), Catalin cu Runaway(m-am bucurat sa o vad si pe Laura de la Ms acolo),chiar si Leo Iorga cu Pacifica, dar cei care m-au impresionat mai mult decat toti ceilalti au fost suedezii cu Shine.Pacat dar era de asteptat ca nu ei vor pleca.

Ma bucur totusi ca Nico si Vlad Miritza vor fi cei care ne vor reprezenta . Piesa sensibila,e facuta cu cap , la modul ca partea cantata in limba italiana nu e degeaba acolo avand in vedere ca Eurovisionul e si un concurs politic ... pe langa limba natala chiar da bine sa canti si in alta limba europeana la un asemenea eveniment. Ii mai imbunam pe italieni sa nu ne mai vaneze ca pe iepuri pe la ei prin tara:))....nu de alta, dar imi doresc sa mai ajung in vacanta in Italia. In rest, au fost si piese care nu mi-au placut, dar pe ansamblu , n-au fost mai rele decat cele de anul trecut.

5 comments:

Corina Badescu said...

Mie personal mi-a placut piesa celor de la Zero si culmea, piesa clasata pe ultimul loc daca nu ma insel, Yanna- C'est la vie.Dragutza si Shine dar nu as fi aprobat sub nici un aspect sa ne reprezinte niste solisti din alta tara, nu inteleg ce caute sa ne reprezinte pe noi in loc sa reprezinte tara de unde sunt, avem suficienti solisti talentati.

Alexa said...

Da pai nici nu prea eram de acord sa fim reprezentati de artisti straini dar Shine mi s-a parut pe departe cea mai buna , doar daca era pentru Suedia poate.Imi pare rau pentru ce li s-a intamplat castigatorilor( Nico si Miritza)...mie nu mi se pare plagiat iar oamenii din pacate au invatat ca orice seamana cu altceva chiar si 2 note din alta piesa poate fi considerat ''plagiat''.Nu este, si ar trebui explicat publicului ca sa faca diferenta....

Petru said...

sa-mi fie cu iertare, dar nu ar trebui sa avem artisti romani sau care au o activitate artistica in romania sa ne promoveze la eurovision? negresa la gayla (sau cum s-o fi scriind) ce loc isi avea aici? suedezii cu shine...wtf? pe langa faptul ca erau atat de falsi in mimica, ce legatura au acestia cu poporul roman si aceasta minunata tara? sa mai spun ceva de rednex?

Alexa said...

Nu stiu de ceilalti concurenti straini, dar macar mi-am cam dat seama ca daca de exemplu Rednex ajungea la eurovision ei aveau sa mizeze pe popularitatea care o au in alte tari si cine stie pe ce loc ajungeam.Dar sa speram ca vom reusi sa impresionam

Petru said...

dar de ce sa ne reprezinte artisti straini? featuring-uri ar fi ok... dar nu artist strain feat. roman ci invers. cel dominant in piesa sa fie al nostru...pt ca romania este reprezentata.