Tuesday, September 4, 2007

Tanar si nelinistit in Banat




....daca va intrebati de ce am pus acest titlu , va zic de acum ca nu am innebunit si nu am inceput sa ma uit la aceasta "telenovela" americana, doar ca sa mai plang putin la dramele trase de par inventate de scenaristii lor cateodata lipsiti de idei. Pur si simplu cam asa pot sa descriu ultimele saptamani in care am zis ca am nevoie de o pauza intrucat acest oras era deja prea aglomerat ptr sufletul meu.
Din anumite motive mai personale, am plecat cat am putut de departe, undeva in inima Banatului. Multi m-au intrebat de ce tocmai acolo?..."Pur si simplu" le-am raspuns, " aveam nevoie de o schimbare de peisaj". Am batut drumul asta de vreo 4 ori in ultimul an si jumatate, si desi este foarte lung,pe mine nu ma deranjeaza prea mult, pentru ca stiu ca o sa ma simt foarte bine acolo la destinatie.
Efectiv ador aceasta zona a Romaniei. Sunt alti oameni, alta mentalitate si mult bun simt. N-am dus lipsa de peripetii: m-am cam fatait pana la Timisoara si inapoi la Arad, am mancat kebab dupa 2 noaptea, m-am plimbat iar cu "conserva" numita Personal, am fost la o zi de nastere intr-un karaoke cu o intreaga echipa de fotbal:)),am cantat cu trupa lui Brigi, am invatat sa bat la tobe,m-am plimbat noaptea prin parc(scary I know), m-am ciondanit cu cel mai dragutz baiat din Arad si am revazut draga noastra echipa de la Megastar( cu care am mai baut o bere si am jucat biliard si bowling) si multe altele.
La Arad am stat la Brigitta care a fost mai mult decat dragutza sa ma primeasca in casa ei si sa bage in mine mancare( adevarul e ca daca as mai fi stat m-as fi intors destul de rotunjoara asa):))...traiasca Guyashcrem;))..si Cofetta( sau cum mai zic eu cafea cu feta..:))..desi n-are nicio legatura cu branza feta.
Ce bine e sa fi tanar, imi ziceam...faci ce vrei, mergi unde vrei! Totusi incercam sa imi gasesc linistea...cumva. Desi lumea m-a rugat sa mai raman, ceva tot imi spunea sa ma intorc...am plecat dupa o saptamana cu un regret ca n-o sa ma intorc prea curand. Am intanlit niste oameni de un bun simt si de o caldura cum rar am vazut si ii si salut pe aceasta cale( ei se stiu), si imi pare rau ca n-am reusit sa ii cunosc mai bine( pe unii).But there is always next time! (asta ca sa inchei intr-o nota optimista)

6 comments:

Bridge said...

normal k te-am primit ..si la mine in pat, asta nu zici? :)) yo zik sa te reintorci curand...mancare pot stoca de pe acuma pt tine!

Alexa said...

Evident ca o sa ma intorc,doar ca nu stiu cand...de craciun, ca atunci o sa ai mai multa mancare...Ai timp sa cumperi destula mancare ptr mine:))

Pretender said...

... te mai asteptam si cu alte ocazii !

RobYtzu said...

o fata cu talent, pacat sa se risipeasca, merita mai mult, chiar nu o observa nimeni, trebuia deja sa lanseze albume peste albume, are o voce superba, abia asteptam sa te vedem pe scena cu primul tau album, sa fi iubita :D

lore said...

v-ati distrat, nu gluma:D
imi place k in toata distractia aia mai pui si k ai mers cu "conserva"=)) si k te-ai ciondanit...
si vb brigittei, dc s nu t reintorci prin zona asta curand?:) poate tragi o fugutza si la deva:P

osi said...

De craciun zici?WOW!Deci casa lui Brigi v-a straluci mai puternic si decat bradul primariei!Si voi doua(stele) impreuna asa...pe strada ,printre luminitze...hmm...FRUMOS!;)