Monday, August 6, 2007

La mare, la soare...s-a lasat cu o cantare!!









Bine v-am regasit
M-am gandit sa va arat ce frumos a fost la mare din moment ce n-a trecut prea mult de la minunatul nostru mini concert de la Venus, unde am cantat cu Deea, Brigitta si Claudiu.
Dupa o calatorie lunga cu Intercity-ul pe o arsita ingrozitoare, am ajuns si pe litoralul nostru , la Venus, unde am dat de o plaja foarte frumoasa cu o apa super limpede si curata(deci a fost o placere sa ne balacim):))...Dupa ce am incercat sa ma bronzez putin, a venit si seara showului si a iesit mai frumos decat ma asteptam si simt nevoia sa multumesc parintilor si copiilor care au cantat alaturi de noi si au sarit pe scena sa danseze cu mine:)).Nu pot sa uit nici de cei mai fideli fani care au batut atata drum sa ne vada:Vlad, Florentina, Marian si Geanina.Imi pare rau ca Lore si Nico n-au reusit sa ajunga...dar stati linistite ca o sa ma mai vedeti( va asigur);). Ah ...si sa nu uit de cei care au organizat evenimentul.A fost foarte frumos si va multumesc.
Cu referire la pozele de mai sus, va spun de acum ca tatuajul nu e adevarat(traiasca markerul!!), eu cu Brigitta incercam sa sarim in apa dar nu ne reusea:)), si nu va intrebati de ce sunt asa alba...nu reusesc performanta sa ma bronzez mai mult de atat:))...nici n-am avut timp sa stau prea mult la soare:P...Sper sa va placa PUPICI!

4 comments:

Florentina said...

super misto la venus...concertul...totul.pacat ca nu se mai tine dar o sa fie cu siguranta si alte ocazii sa va vedem.

super pozele...o parte ale mele...am vazut ca mi le cam furati (glumesc:))). pupici:*

lore said...

uite mai k s-a gandit shi l mine:">:P
m bucur k v-ati distrat:) se vede din poze... shi ati kntat super:)
imi place atunci knd ai luat o gramada d copilashi p scena..:D si stiai bine dansul pinguinului, sau cum ii spune:))
dap, sper s mai fie shi alte ocazii:)(si s nu ratez eu8-|)

maryan_007 said...

f tare seara 8->
mai vreau :))
pacat k nu se mai organizeaza nimik da` lasa k mai avem noi ocazia sa va vedem :)
super tot in seara aia... concertul(mini:P), si statul la plaja cu vedetele b-) si totul
de abia astept sa mai veniti pe la mare.... vin si eu la mare atunci :P

Laura Apetroaie said...

misto pozele Alexa.Esti o dragutza:)