Sunday, April 4, 2010

Global Battle of the Bands- la Londra!

Stiu ca postez mai greu dar decat sa scriu multe lucruri fara sens, prefer sa postez ceva interesant,de data asta sa va aduc vesti.

In cateva saptamani ma voi afla (iar) la Londra pentru a prezenta un concurs care are scopul de a descoperi trupe din toata lumea, formatii care ar putea avea sansa sa devina ceva mai mult in muzica internationala. Romania se numara bineinteles printre aceste trupe. Acest concurs nu este chiar atat de cunoscut la noi, intrucat se axeaza foarte mult pe muzica mai rock, indie, funk , stiluri care sunt mai putin promovate pe canalele media din tara.
Evident, in afara lucrurile stau altfel. Ah si sa nu uit :totul e LIVE !

Anul trecut in toamna , am avut norocul si sansa sa prezint finala aici in Bucuresti . Chiar inainte de Eurovision am fost aleasa sa prezint Finala Mondiala Global Battle of the Bands care se va tine la The Scala tocmai in acest oras pe care eu il indragesc. Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am primit vestea dar este o mare sansa asa ca "I will do my best!"
Mai jos aveti un articol din Jurnalul National. Wish me luck!


3 comments:

Catalind said...

Succes.

Paun Stefan said...

de admirat astfel de demersuri.

Anonymous said...

n-am shtiut ca ea e shi cantareatza