Wednesday, October 28, 2009

Global Battle of Bands




Alaturi de trupa castigatoare de anul trecut "The Marker"

Zilele trecute , am avut onoarea si placerea sa prezint cea de-a treia editie Global Battle of Bands-Romania si a fost practic primul meu eveniment la care am participat pe post de prezentator.
La concurs, 15 trupe din toata tara s-au luptat pentru marea sansa de a pleca la Londra la Finala Mondiala a concursului.
Dupa vreo 9 ore de vizionat trupe, unei singure formatii i s-a deschis portita spre altceva decat ce ar gasi aici...si cred ca vor face o figura foarte buna. Sunt foarte tineri, cel mai mic avand 12 ani( dar e incredibil cum poate canta cineva la bass la doar 12 ani!!!) Nu mai vorbesc de solist , care zici ca e versiunea mai mica a lui Vitas! Ei se numesc Phenomenon.
Felicitari de altfel si celorlalte trupe din concurs, care s-au descurcat foarte frumos.

5 comments:

Afrik said...

Hm, si cica te plictisesti!

Alexa said...

am zile si zile....:))

Anonymous said...

Legat de "Dragostea dureaza 3 ani".. este valabila doar la curve si curvari.

just1likeme said...

dupa 2 ani(adica ultima data cand te-am vazut-MegaStar)inca nu te-am uitat...nu am uitat cum ma-i facut sa ma indragostesc atunci cand ai cantat brakeaway...si cum mai facut sa caut 2 luni printre toti cunoscutii melodia lui Sandi Thom...atunci aveam 16...ma bucur ca imi voi aminti intotdeauna de tine... id pop_cipi

Alexa said...

Ce vorbe frumoase, mersi mult. :)