Friday, June 26, 2009

King of Pop




Nici macar nu stiu cum sa incep...
Cand am aflat aseara ca a murit, am stat vreo 5 minute si m-am uitat in gol..si inca nu imi vine sa cred.M-am culcat aseara in speranta ca a 2 a zi voi auzi de la Tv ca e doar o exagerare a presei( asa cum s-a intamplat de multe ori in cazul lui) dar din pacate...nu.

Michael Jackson va ramane in istorie ca fiind unul dintre cei mai mari "entertaineri", daca nu cel mai mare dintre toti, un artist care a marcat si a influentat generatii. A fost original din toate punctele de vedere, de la muzica, miscari de dans la felul in care se imbraca. A fost un suflet atat de mare si generos care a dat inapoi din dragostea pe care o primea in fiecare zi din partea oamenilor, iar asta s-a vazut in toate campaniile umanitare in care s-a implicat. Datorita lui, multe bariere au fost rupte.
Ce a realizat el e de neinlocuit.

R.I.P. Michael Jackson

No comments: