Thursday, May 21, 2009

Sfarsit de primavara...Un nou inceput!

Primavara se apropie de final...caldura incepe sa ia locul aerului racoros care mai ieri ma batea in fata. Vine si ziua mea curand si... iata-ma cum ma uit in spate la tot ce s-a intamplat pana acum. Cele mai neasteptate lucruri s-au intamplat in ultimele luni si persoane la care nici nu visam mi-au iesit in cale sa imi ofere o mana de ajutor in ce vreau sa fac. Nici nu as sti cum sa le multumesc( se stiu cine sunt) pentru increderea lor in mine si ca astfel mi-au dat sansa sa fiu mai aproape de tot ce mi-am dorit de cand ma stiu...totul datorita lor.

Sunt in sfarsit artist semnat....la Cat Music/EMI !
Se anunta si clip la piesa " A girl like me"...asa ca stati aproape;))...si de Kiss Tv evident, ca inca n-am plecat de la ei!:))


P.S: Ca tot veni vorba de multumiri, nu pot sa ii uit pe baietii de la Play and Win care au avut rabdarea de a lucra la piesa asta mai mult decat trebuie( don't be upset boys....sorry), plus trupa Zero(respectiv Papu si Vlad). Thanks guys for making my song rock ;)

6 comments:

Coco said...

Ma bucur ca in sfarsit s-a semnat mult-asteptatul contract si dupa ce vei scoate clipul, sunt sigur ca vei beneficia de o promovare mai in forta.

Reorchestrarea cantecului a fost o idee buna, imi place ca e mai...rockish.

Iti las adresa de mail unde ma poti contacta ca sa-mi dai informati ceruta la Lovers in Japan.

Felicitari si astept postul de la filmari!

Coco said...

Am zis ca-s lasa mailu...icoke_89@yahoo.com

Gaby said...

Felicitari pt k le meriti din plin.

Anonymous said...

Uuuhaa, good stuff.
Sa ne vedem la concerteee, si nu doar ale altora :)

Anonymous said...

TE ROG MULT DE TOT sa iei repede al doilea i de la stii , pt ca e corect doar cu unul! "Nici nu as sti cum sa le multumesc..."
Felicitari pentru incheierea contractului. Iti doresc o cariera frumoasa si lipsita de compromisuri majore.

Alexa said...

Imi cer scuze pentru greselile din text, dar mai scriu si in graba si mai gresesc una alta...nu va suparati pe mine:))