Tuesday, April 15, 2008

De-a reporterul...


Am revenit dupa o lunga tacere, probabil erati curiosi ce mai fac, pe unde mai umblu zilele astea frumoase de primavara. Pai, am ajuns la Kiss Tv. Sunt reporter.....reporterul ''cantacios'' la datorie! Si nu, nu le pun intrebari cantand:))......Bine, eu sper sa nu raman la stadiul asta, sper sa evoluez in timp, dar pana incep lucrurile sa se miste mai usor cu muzica, am zis ca nu strica sa invat sa fac si altceva, plus ca ma credeti ca nu am absolut niciun stres cand iau interviuri. Recunosc ca mi-e parca mult mai usor sa pun intrebari decat sa fiu intrebata ce fac, cum ma simt...poate mi-am gresit vocatia si nu stiu eu:))...dar nu cred asta.

Am parte de o echipa foarte misto care ma ajuta sa invat , si pana acum am colaborat foarte bine cu ei. Nu s-a plans nimeni ( inca) si sper sa nuuuuu....

Pentru fanii mei , NU RENUNT LA MUZICA! Nu va temeti, tot in zona o sa fiu, dar o sa ma vedeti si pe Kiss Tv acum. Multumesc celor care mi-au dat sansa sa fiu aici, (sper sa citeasca) si nu in ultimul rand Delieeeeei care a venit cu ideea de a veni la casting . Va pup!

12 comments:

Ioana C. said...

am auzit ca esti reporter la kiss tv,foarte misto..si cred ca ti se potriveste pt ca esti f dezinvolta si naturala.Bafta!

Alexa said...

hey dark drama
bine ai venit pe blogul meu.Mersi!
sunt la inceput ce-i drept, dar mai am de invatat mult.

Anonymous said...

e, hai sa fim seriosi...era normal sa iti gasesti ceva de facut in media dar nu cred ca e cazul sa incepi deja sa-ti nasul la purtare...felicitari si tot ce-i mai bun pe lumea asta dar mai usurel cu vedetismele ca nu ai facut mare scofala...inca...si inca ceva...care fani? catalin are fani...tu ai fost pe locul 3 si daca era sa faci intr-adevar ceva cu muzica pana acum se intampla...mai asteapta!

Alexa said...

Ok,multumesc..una la mana, chiar daca nu am scos ceva pana acum dpdv muzical, asta nu inseamna ca nu o sa scot mai devreme sau mai tarziu,plus ca sunt totusi oameni acolo care ma apreciaza...chiar daca am iesit pe locul 3:)..si sunt persoane care vor sa vada ce mai fac...pentru ei am scris acest mesaj.nu cred ca sufar de ''vedetism'', pentru ca anunt pe cei care m-au sustinut;)..toate cele bune!

Anonymous said...

Mult succes Alexa in continuare! Abia astept sa ascult un album de-al tau, sunt sigur ca va fi super :)

Anonymous said...

Draga Alexa, cei peste 20.000 oameni care te-au votat,adica fanii tai,asteapta noutati despre tine.Daca cei din CBC Brodcasting te-au acceptat in echipa Kiss Tv, inseamna ca meriti. Felicitari!

Corina said...

Buna Alexa,

Felicitari pentru acest prim pas, eu te sustin in continuare...ar fi pacat sa nu mergi mai departe pentru ca meriti.
Iti doresc mult mult succes, si chiar daca mai auzi/vezi comentarii malitioase, nu uita ca in jur nu avem doar prieteni: ar fi prea monoton!
Pupici si mai vb pe mess!

Anonymous said...

alexa sa sti ca ai fani eu unu sunt fanul tau !!!!!!! nu ii lua in seama p prosti astia care comenteaza!!!!! dar vreau sa stiu concret ce mai faci in muzica ! un album ceva????? te rog punema la curent sunt fanul tau nr 1!!!!!!! un id te rog frumosss!!!!!!!!!..... esti o scumpa si o frumoasa!!! sa sti k u trebuia sa castigi !!!! \:d/ am vaz la andreea raicu p site k o sa fii p kiss abia astept sa te vad:X:X:X sa sti ce megastarul nu e corect acum a plecat si preferata mea d anul asta !! ce ciudat o cheama alexandra ca p u si are si parul cretz ca si u!! wow ce coincidenta te pup si te sustin !!! nu te lasa!

Anonymous said...

Chiar ma gandeam daca ai vrun proiect muzical ceva. Cred ca ti s-ar potrivi un astfel de proiect oricum important este ca nu ai "disparut" din domeniul muzical. Iti doresc succes si sa ne transmiti si noua cand esti "in air" :p

Alexa said...

Uite pe cine am gasit!!! Ai fost concurenta mea preferata :) si ma bucur sa aflu vesti despre tine. Am ramas un pic socata cand ti-am vazut profilul pentru ca seamana mult cu al meu :D. Bafta multa in ceea ce faci :-*

Anonymous said...

http://lumerkoz.edu It is a very good thing, [url="http://rc8forum.com/members/Buy-Seroquel.aspx"]seroquel side effects[/url] counterpart [url="http://www.comicspace.com/paxil/"]paxil[/url] permissions [url="http://soundcloud.com/amaryl"]amaryl[/url] ratcliffe [url="http://soundcloud.com/acyclovir"]acyclovir side effects[/url] hungary [url="http://www.lovespeaks.org/profiles/blogs/buy-valtrex"]valtrex[/url] cdbscounty biopolitical

Anonymous said...

incredible underwear place to
get Calvin Klein at incredible price.
Please visit http://www.chilotick.com. Displace all over the world !