Monday, January 7, 2008

La multi ani 2008!!!


Hello hello! bine v-am gasit in noul an cu bucurie.Sper ca ati avut parte de un revelion minunat, daca nu macar interesant sa fi fost ....ca eu stiu ca l-am avut foarte interesant:P

Nu stiu cum naiba am ajuns eu prin Otopeni . Initial trebuia sa fi fost pe undeva prin centrul Bucurestiului. Si m-am plimbat de la un party la altul prin oraselul respectiv,o petrecere putin plictisitoare, alta mai antrenanta. Ideea e ca m-am simtit bine alaturi de amicii mei, am cantat putintel si am baut un pahar de sampanie in cinstea noului an care a venit!
''Bucurati-va'' ca incepem serviciul, scoala , meditatiile etc etc......desi unii isi vor continua vacanta:))

4 comments:

Anemari said...

;))Te-ai plimbarit in noaptea de revelion.Iti doresc ca anul acesta,sa fie cum vrei tu,la fel sau mai bun decat anul care tocmai a trecut.

Alexa said...

mersi mult mai ana!sa ai parte de un an plin de impliniri:)

micutza said...

Important e ca te-ai simtit bine.
Sa ai un an plin de situatii fericite, iubire, zambete si impliniri!:)

Florentina said...

asa...si commu' meu mai cu intarziere:))
hmmm,ce sa zic...v-ati cam plimbat dumneavoastra,domnisoara in noaptea de revelion:D:))
" ''Bucurati-va'' ca incepem serviciul, scoala , meditatiile etc etc......desi unii isi vor continua vacanta:)) " . daca nu stiam k tre sa inceapa sesiunea la u , ma gandeam k ai scris asta k sa faci in ciuda>:P:))da asa...iti dosesc si eu sa te "bucuri" de ea...cum ne "bucuram" noi de scoala:))
Sper k anul asta sa fie pentru u mai bun k anul trecut si sa-ti implinesti toate dorintele (stim noi care:))):*