Wednesday, July 18, 2007

Back


Am revenit Finally!!!...A trecut ceva timp de cand n-am scris ceva si imi cer scuze, dar din pacate acest site are un obicei de a-mi pierde parola.Anyway, I AM BACK. Si cu multe lucruri de povestit si multe poze.A trecut si ziua mea, am implinit 22 de ani si am avut o zi de nastere foarte frumoasa alaturi de prietenii mei minunati si alaturi de echipa Prima cu care am stat atata timp.desigur , a fost si Virgil Iantu pe care l-am servit cu bomboane( cred ca mi-a mancat vreo 6:))..)Cum credeti ca ma simt la aceasta varsta ..nu m-am schimbat prea mult in ultimele 2-3 luni, dar am avut timp sa reflectez la tot ce s-a intamplat si mi-am dat seama ca am trecut printr-o experienta frumoasa dar dificila unde mi-am dat seama de fapt de cine sunt eu cu adevarat si ce pot pe mai departe.Asa ca Toate Panzele Sus( vorba Doamnei Aura Urziceanu)!

No comments: